Tfoeewww kmoest gwn niet zeggen tegen Yassir dat dat mijn broer is.
Pff zal Yassir nog met me omgaan. Ik ben super bang.Ik loop naar mijn kamer. Ik ga snel naar mijn bed en huil. Heel mijn kussen was nat door mijn tranen. Omdat ik Yassir niet kwijt wil. Subiet is onze contact verbroken. Pfff waarom zei ik tegen Yassir dat Achraf mijn broer is. Meryam komt de kamer binnen. "Kan jij niet kloppen ofs" roep ik tegen haar. "Kowed is wie ben jij, trouwens dit is ook mijn kamer" schreeuwt ze terug. Ik loop naar beneden, naar de woonkamer. Achraf is tv aan het kijken. Ik doe de tv uit. "WAT DOET JIJ!!!?" Roept hij. "Ik heb een vraag ben jij populair ofs" vraag ik rustig aan hem. "TF wahla rare vraag, ik ben niet populair mensen kennen mij gwn" antwoord hij lachend. "Nog een vraag, hoeveel keer heb je gevochten" vraag ik. Hahah phal ik doe interview met mijn broer. 😂😂😂 "Uhm ik heb.. waarom die vragen en hoe weet jij dat ik heb gevochten" SHITT wat moet ik zeggen. "Uhm niets gwn vragen van school" antwoord ik snel en loop snel naar boven.
Pp Ashraf
Ik was rustig aan het kijken. Oppeens mijn zus Nisrine doet tv uit. Zij begon oppeens rare vragen te stellen. Van ben je bekend in deze buurt en hoeveel keer heb je gevochten.
Ik vroeg wrm die vragen en zij antwoord da moest van school. Wollah meh kgeloof dat. Ik ben niet zo dom. Wat heeft da dan daar te maken. TFOEEWWW iemand heeft dat aan haar doorverteld. Want normaal niemand mag dat weten van mijn fam. Behalve neven waar ik goed overeenkom. Mohiem Nisrine gaat met gasten om. Die gasten gaan eraan. Ik ga zoeken wie dat is.Pp Nisrine
Wjw Achraf is echt dom. Hij geloofd dat die vragen voor school zijn.
Volgende dag. Ik sta op om 7u30 en doe mijn ochtend routine vandaag deed ik dit aan ⤵️⬇️Wanneer ik mij al heb klaargemaakt ga ik naar de bushalte. Binnen 10 min komt mijn bus. Mijn school is 10 km ver. 5 minuten later kom ik Yassir tegen. Hij gaat naar de ander kant van de bushalte. Ik ga naar hem. "Ben je boos op mij" vraag ik hem zacht.
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.