Zaka: "geld interesseert mij niet, ik wil dat jij mijn vriendinnetje word"
Ik: PARDON?!!!!!"Jij hebt mij gehoord" zegt hij. "OKE LUISTER GAST, jij moest van mijn broer op mij letten of ik niet een 'vriendje' heb terwijl jij mijn vriendje wilt zijn?!!" Antwoord ik boos. "Aub gwn voor mijn vrienden" vraagt hij met puppy ogen. "Uhm dacht het even niet, jij bent zo dom als mijn broer hier achter komt krijg je problemen van hem" antwoord ik en ging snel weg. Ik ging op een stoel zitten, nog 10 min en ik moet uitstappen van de bus. Ik pak mijn oortjes en doe muziek op.
Pp Zaka
Tfoe die domme Nisrine wilt niet mijn vriendin zijn. Allemaal door die ene gast (Yassir). Hij gaat eraan. Die foto van Nisrine en Yassir hou ik nog bij. Ik ga die foto aan Achraf laten zien. Zodat Achraf hem in elkaar kan slaan. HAHAHA WJw kan niet wachten om die foto aan hem te laten zien.
Pp Nisrine
Angekomen op school. Ik zie mijn vriendin. Ik leg haar alles uit wat er gisteren was gebeurd. "WAJOW OMGG das echt erg voor u" reageert ze. "Wie is die ene vriend van je broer". Vraagt zij. "Hier foto" ik laat een foto van hem zien die ik daarstraks in de bus heb getrokken van hem. "NOOOOO das mijn neef" zegt zij. "WAT?! Dus jou neef wilt mijn vriendje zijn" zeg ik. "Jij weet niet veel meisjes waren op hem" zegt ze. "Ja maar ik wil hem niet ik wil Yassir" zeg ik, shit. "Moet jij mij niet iets vertellen ☺️" vraagt zij mij. "Ja pff oke ik denk dat ik een beetje gevoelens heb voor Yassir" zeg ik rustig. "OMGG zo schattig, ik denk dat hij ook gevoelens heeft voor jouw. Oh zo cutie jullie 2" antwoord ze blij.
Na school ging ik met haar naar de busmarkt. Daar zag ik mijn broer samen met zijn groep vrienden. Maar die waren zo achter. Ik blijf van voor want ik wil niet bij mijn broer. Inneens zie ik die domme gast. Hij knipoogt naar mij. Ik kijk hem raar aan. "Aub loop door" zeg ik tegen hem. "Ah ik zie jouw broer ik ga naar hem en... ik laat die foto van jouw zien" zegt hij lachend. "Eh luister naar haar" zegt mijn vriendin. "Wie ben jij ik ben ouder als u a kleintje" zegt hij terug en hij loopt door. Even later komt de bus van mijn vriendin. "Doei ik moet gaan tot morgen schat❤️" "doei xx" daarna pak ik mijn oortjes en ga op mijn gsm. Ik kijk naast mij en zie dat die groep jongens waar mijn broer omga naar mij kijken. WJw die doen zo opvallend. Waarschijnlijk heeft die gast dat aan mijn broer laten zien. In ieder geval, ik kijk op mijn gsm. Even later. Zie ik mijn broer woedend naar mij komen. Hij pakt die oortjes en schreeuwt: "NU IS HET GENOEG" ....
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.