daarna word Nisrine wakker.
Pp Nisrine
Ik wordt wakker. "Wat is er gebeurd" vraag ik. Ik kijk om mij heen en zag Yassir en Achraf samen. SHIT ik ga in problemen komen. "Je bent flauwgevallen" zegt Yassir. "Aah" antwoord ik bang zodat Achraf niets weet van mij en Yassir. "Haha Nisrine doe normaal aub ik weet het nieuws van jouw en Yassir" zegt Achraf lachend. OMG ik ga echt tekeer, ik kan het niet meer voor hem verbergen. "OMG nu weet ik wat er daarjuist was gebeurd, die Zaka wou je neersteken" zeg ik tegen Achraf. "Jep en jou vriend heeft mij gered" zegt Achraf. Ik knuffel Yassir super hard. Dan komt onze bus. We pakken hem. Achraf gaat vanachter bij zijn vrienden. Yassir had daar ook vrienden maar hij kwam naast mij zitten.
Aangekomen thuis:
"Ik ben Yassir echt dankbaar" zegt Achraf tegen mij. Zo fijn dat je broer trots is op iemand van waar je houdt. "Inderdaad" zeg ik met een glimlach.
Pp Yassir
WJW wat er vandaag is gebeurd ga ik nooit vergeten. Kort samengevat,: Zaka en Achraf hebben gevochten, Achraf gaf boksen enz. Daarna zie ik dat Zaka een mes pakt. Ik ren naar hun en duw Zaka op de grond. Ik pak die mes van hem af. Ik ben echt trots op mij eigen xD. Als ik er niet was zou het waarschijnlijk heel anders afgelopen zijn.
Paar maanden later
Ik pak mijn koffers in. Waarom? Omdat ik vandaag naar Parijs ga samen met Nisrine. Ik heb het haar nog niet gevraagd. Ik pak mijn gsm en stuur haar.Yassir: "Ewa Nisrine alles goed ❤️"
Nisrine; "ja hamdulah met jou ♥️"
Yassir: "goed, ik heb een vraag, kan je met mij mee naar Parijs"
Nisrine: "Parijs?!! Tuurlijk wil ik daar naartoe, wat moet je daar doen eigenlijk"
Yassir: "ik wil een cadeau voor mijn moeder kopen, oke pak je spullen in want over een paar uurtjes vertrek ik naar jouw❤️"
Nisrine: "vandaag?!!!, typisch jij, jij komt altijd op het laatste moment 😂😂❤️❤️"
Daarna gingen we nog praten enz.
Pp Nisrine
OMG ik ga vandaag naar Parijs met Nisrine. Ik wist dat pas net. Yassir had me een bericht gestuurd. Ik loop naar beneden. "Yema, baba ik ga weg met vrienden weg naar Parijs ik kom over paar dagen terug" zeg ik tegen ze. Ze antwoorden "ja ga maar veel plezier daar" zeggen ze met een glimlachje. Ik loop naar mijn kamer en pak men spullen. Ik neem gwn 3 outfits en eten enz gwn niet speciaal. Trouwens dit is mijn outfit voor vandaag. ⤵️⬇️
Om 14 u
"Ik ben al voor je deur" stuurt Yassir naar mij. Ik pak mijn spullen en geef snel mijn ouders een kus. Ik loop naar buiten. Ik stap de auto in en wij gaan richting Parijs. In de auto hadt ik een slappe lach. Want Yassir blijft grappige dingens zeggen😂✨😂.
Aangekomen Parijs.
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomansaDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.