5 minuten later kom ik Yassir tegen. Hij gaat naar de ander kant van de bushalte. Ik ga naar hem. "Ben je boos op mij" vraag ik hem zacht.
"Voorwat zou ik boos zijn schat" antwoord hij met een glimlachje. Ik lucht op op. Ik was zo in paniek gisteren. "Ja kweenie" zeg ik terug. "Haha nee maar ik wil gwn niet dat je in problemen kom door je broer" zegt hij. Toen kwam de bus. Ik stap in. Yassir kwam naast me zitten. "Naar waar ga jij?" Vroeg hij. "Uhm naar school waar anders😂" antwoord ik lachend. "Aah haha ik ga naar een vriend" zegt hij lachend terug. Daarna bleven we praten.
In de bus was er zo een gast die bleef staren naar mij en Yassir. Ik keek hem raar aan. "Wat is er, is er iets ofs" vroeg ik arrogant aan hem. "Haha jij gaat straks nog zien na school" zegt hij terug. "WAT GA JIJ DOEN ROT OP WANT NISRINE IS VAN MIJ" schreeuwt Yassir. Toen stapte die gast uit de bus maar hij deed nog zo een handgebaar tegen mij van 'wacht maar' "Eh er gaat niets gebeuren schat ik breng je wel naar huis" zegt hij tegen mij. Wij zijn al bij de eindhalte aangekomen. Het is 8u47, nog 13 min en school begint. Ik ga rustig met Yassir naar mijn school. Meisjes bleven Yassir staren. "WJW kijk wahla knappe gast" zegt iemand tegen haar vriendinnen. Haha ik kon mijn lach niet inhouden man. Aangekomen op school gaf hij mij een knuffel en hij ging al door. Ik ga naar school en zag mijn vriendin op een bank op haar gsm. "Ewaa" schreeuw ik tegen haar. "Ewaaaa alles goed" zegt ze terug. Toen waren we aan het praten.
12 u het is middag. SHITT ik ben eten vergeten mee te nemen. "Wil jij eten van mij" vroeg mijn vriendin. Zij hadt echt weinig en ik lust dat niet. "Nee ik lust dat niet maar danku schat" antwoord ik met een glimlach. Ik moest denken aan die gast van de bus. Wat gaat hij mij aandoen. Wtf ik ken hem niet en hij gaat mij opeens bedreigen. TRIIIIINNGG TRIIIIINNGGG (ringtoon) dat is mijn broer. Ik neem op.
-ik: "ja wat is er"
-Achraf: "waar ben jij"
-ik: "ik ben op school hoezo"
-Achraf: "kifesh jij doet graaf tegen mijn vriend"
-ik: "hzo ik ken jouw vrienden niet"
-Achraf: "Mohiem jij gaat nog thuis zien"
...
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.