In de bus kwam ik Zeynep tegen.
Wij kijken elkaars ogen aan. Met zo een vieze blik. Ik en mijn moeder zitten vanachter. "Is dat niet jouw vriendin die daar vooraan zit" vraagt mijn moeder in het Berbers. "Nee yema nu niet meer" antwoord ik terwijl ik naar het raam kijk. Mijn moeder kijkt verbaasd. Voor mijn moeders ogen is Zeynep een goeie meisje enz. Zij kwam altijd naar ons huis en hielp mijn moeder. Maar dat was allemaal acteren. Want ze kon niet eens deftig vegen in ons huis. Niet dat wij haar hadden gedwongen. Zij wou dat zelf om op een goede meisje te lijken. Ik vertel aan mijn het verhaal wat er allemaal is gebeurd en wrm Zeynep niet meer mijn vriendin is. Zij moet niet meer voor mijn moeders ogen 'de perfect meisje zijn'.
Nadat ik dat verhaal heb vertelt kijkt mijn moeder gechoqueerd. "Kijk dochter Inou, vrienden komen en gaan. Alleen de echte vrienden blijven" antwoord mijn moeder in haar taal. Ik zet een glimlachje op mijn gezicht. Zij heeft gelijk. Eerlijk gezegd das zo raar dat ik opeens ruzie met Zeynep heb.Aangekomen thuis.
"I AM HOME" roep ik door heel vet huis. "OMG Nisrine mag ik jouw caftans zien die je hebt meegenomen" hoor ik Meryem zeggen vanuit de woonkamer. "Allemaal mooi mooi mooi" zegt mijn moeder blij. Ik ga naar de woonkamer legt de zak met caftans op tafel. En laat Meryem die 1 voor 1 zien. "Doe dat is aan" zegt Meryem. "Oke kom dan naar boven" zeg ik. Ik doe ze 1 voor 1 aan. Elke keer wanneer ik een andere aanheb trek ik foto van dat via de spiegel. Ik ga dat aan Yassir laten zien. 😁 Meryem vind al die caftans mooi.
"NISRINE KOM NUUU NAAR BENEEDEN!!!!!" Schreeuwt mijn broer. Pff wat heb ik nu weer gedaan. Ik loop anar beneden en ik voel mijn harstslag via mijn oor.
"Uhm ja Achraf" zeg ik zacht. "WAT IS DEZE FOTO!!!!!" Hij laat die foto aan mij zien. OMG dat is een foto van mij in de bus en er staat op. 'GROOTSTE KEHBA VAN DE BUURT' mijn hart gaat te keer toen ik dit zag. "Waar heb je dat gevonden??!" "EEN VRIEND HEEFT DAT MIJ GESTUURT" schreeuwt hij. Daarna gaat hij naar mijn moeder en laat die foto zien. "Kijk hoe je dochter doet" zegt mijn broer in het Berbers. "Kifesh daar staat k***** op. Dat kan niet vandaag is Nisrine met mij in bus en AWILI, Nisrine!!!!" Zegt mijn moeder. Ik loop naar haar want ze riep mijn naam. "Ja?! 😢" zeg ik. "Die miss anahram Zeynep heeft gedaan" zegt ze. "Wie is haar moeder?" Vraagt ze. "Ik weet niet" saff nu gaat Zeynep te ver. Als ik haar zie maak ik haar af.
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.