DOEF DOEF! Er word kei hard aan de deur geklopt. Yassir gaat naar de gang en doet de deur open.
"Uhm ja?" Hoor ik Yassir zeggen. Ik kijk naar de raam. Het is de politie. "Ja ik werd gebeld door jullie buren, er was hier iets gebeurd, een overval dacht ik?" Zegt de politie met een lage stem. " Uhm ja kom binnen dan leg ik jullie alles uit" antwoord Yassir.
Hij legt de politie alles uit. "Ja ik heb ook kunnen zien wat er gebeurt was, de buren had alles gefilmd" zegt de politie. Na wat praten over wat er was gebeurt ging de politie weg.
Ik ga eten maken. Ik maak lekkere lasagne, het is de recept van mijn moeder.
Pp Zeynep
Ik help Nisrine met koken. We kletsen en lachen nog wat. Na het avondmaal vraag ik. "Nisrine waar is de badkamer dan kan ik dochen" Nisrine wijst me de weg. "Wacht je krijgt een pyama en handdoek, enz van me, want je hebt niets bij" zegt Nisrine.
Wij gingen naar haar kamer. Op haar bed zag ik..
Ik kan mijn ogen niet geloven. "Uhm hier" zegt Nisrine. Ik loop naar de badkamer en ga dochen.
Na het dochen kleed ik mij zo snel mogelijk aan.Ik doe de deur voorzichtig open en sluip rustig naar de kamer van Nisrine. Nisrine was beneden. Ow ja wat ik op haar bed zag was babykleren. DAT KAN TOCH NI. Het is een roos jurkje. Verwachten ze een dochter. OMGG maar haar buik is gewoon normaal.
En hoe komt het dat ik hier van niets weet. "Zeynep?" Vraagt Yassir. Ik kijk hem bang aan. Ik pak die kleren en laat die aan hem zien.
"Wat is dat?" Vraagt Yassir. "Baby kleren, verwachten jullie een dochter" vraag ik zonder schaamte wat ik beter niet moest vragen. Nisrine komt de kamer binnen.
Ik weet het is een klein deel. Maar ik ga proberen vanaf nu veel te plaatsen want mijn examens zijn voorbij. ❤️❤️
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.