Ik ga naar de voordeur en doe de deur open.
Het is mijn moeder samen met mijn zus. Ik geef ze beide een dikke knuffel. Ik leid ze naar de woonkamer. "Hoe wisten jullie waar ik woon" vraag ik mijn moeder. "Jouw man heeft mij jouw adres gegeven." Antwoord me moeder. Ik zie dat mijn zus verbaasd rondkijkt. "Kom ik ga jullie een rondleiding geven door heel het huis" zeg ik blij.
-
"Wauw prachtig huis ma sha allah, jouw huis is proper en houd dat proper" zegt mijn moeder nadat ik har het huis heb rondgeleid. Even later komt Yassir met zijn natte haren. Hij geeft men moeder een kus en men zus een knuffel. "Mama je hebt binnen 10 minuten tandafspraak" hoor ik me zus zeggen terwijl ze op haar gsm kijkt. "Saff dochter Inou ik ga je laten" zegt men moeder tegen me. Ik leid hun naar de voordeur en doet de deur dicht wanneer ze weg zijn. Dan ga ik naar de woonkamer en zie dat Yassir zijn eitje opeet.
Vandaag heb ik niet zo veel te doen. Ik besloot om mijn koffer uit te pakken. Angezien er nog bijhoorlijk spullen zijn in mijn koffer.Na alles uitpakken heb ik honger gekregen. "Nisrine ik heb macdonald gehaald." Hoor ik beneden Yassir schreeuwen. Ik loop naar beneden en prop mijn buik met macdonald. Tijdens het eten heb ik en Yassir gelachen en gepraat. Het is ondertussen 18u57. Ik ga naar de slaapkamer en kruip in mijn bed. Ik pak mijn gsm en check alle filmpjes van de trouw die mensen mij hebben doorgestuurd. Even later val ik in slaap. I know dat ik vroeg ging slapen maar in die 2 dagen heb ik echt weinig kunnen slapen.
Pp Yassir
Ik kijk Netflix op tv. "Nisrine kom samen film kijken als je wil" roep ik naar haar. Ik hoor geen antwoord. Ik herhaal wat ik zei. Ik loop naar boven en zie haar op bed slapen. Ik doe even de deken goed om haar zodat ze geen koud krijgt. Ik staar even naar haar. Ze slaapt zo mooi. Ik sluip voorzichtig naar beneden en ga dan alleen Netflix kijken. Paar uurtjes later begin ik ook moe te worden en loop naar boven. Ik lig op mijn bed en ga dichter bij Nisrine liggen. Ze ruikt super lekker. Even later val ik in slaap door haar geur.Pp Nisrine
Volgende ochtend
Ik hoor vogels fluiten. Voorzichtig doe ik mijn ogen open. Ik zie de slaperige hoofd van Yassir. Ik pak mijn gsm. Het is 09u15. Ohnee besef dat ik morgen school heb. Ik ga uit mijn bed en doe mijn ochtend routine. Ik doe vandaag dit aan.
Ik begin mij hier echt snel thuis te voelen. Aja maar dit is ook mijn huis. Maar jullie snappen wel wat ik bedoel. Ik ben hier nog net verhuisd enz. Ik besloot om vandaag ff wat dingens te kopen voor school. Aangezien ik morgen toch naar school moet gaan. Ik loop naar boven om mijn tas te pakken. Ik maak Yassir nog voorzichtig wakker door zijn hoofd te wiebelen en zijn naam zachtjes te zeggen. "Ja wat is er" vraagt hij met een ochtendstem terwijl zijn oogjes nog dicht zijn. "Ik ga ff naar winkel om wat spullen te kopen voor school" zeg ik. "Ah oke ga maar" antwoord hij en slaapt door. Ik ga naar buiten en ga naar de bushalte. Ik wil echt een rijbewijs hebben. Ik ga volgende maand beginnen. In de bushalte was ik helemaal alleen. Er was gwn weg niemand in deze buurt. Er komt een blauwe busje . Er stappen 2 mannen uit. Ze komen langs mij. Ze stoppen en spuiten iets op mijn gezicht. Daardoor voel ik mij lichtjes in mijn hoofd en doe mijn ogen dicht ik was weg van alles.
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.