"Ongeveer om 01 u 's nachts gaan de vrouwen weg. Ik help mijn moeder in de keuken met afwassen. Ik veeg de woonkamer. 'Klop klop' hoor ik van de voordeur. Ik loop naar de voordeur en doe de deur open. Het is mijn vader. Ik geef hem een kus op de voorhoofd. Hij geeft mij een dik knuffel als felicitatie. "Mijn dochter wordt groot" zegt hij. Even later komen er een paar tranen los. Ik moet weer denken dat ik ze ga verlaten en een hele nieuwe leven ga opbouwen. Daarna komt mijn zus. Zij laat ook wat tranen los van blijheid waarschijnlijk. "Die kamer word voor mij alleeen" zegt ze. "Maar het gaat wel raar zijn zonder jouw" zegt ze nadien. Ik knuffel haar. WJw het lijkt precies dat ik nu weg ga van huis. 😂 daarna loop ik naar boven, naar mijn kamer. TIIINNGG gsm melding.
Yassir: "Ewa Zina Inou ik heb al een zaal ingehuurd voor de trouwfeest"
Ik: "wat?!! Nu al en ik heb niet eens betaald en we hebben dit niet eens besproken 😨"
Yassir: "rustig 😂 kijk de man moet betalen jij moet helemaal niets betalen en het moet toch ooit gebeuren"
Ik: "wanneer is de trouwfeest ❤️ ik betaal terug hoor 😝"
Yassir: "binnen 2 maanden in sha allah en nee jij gaat niets betalen"
Ik: ❤️❤️Ik ga stiekem geld in zijn portomenee stoppen. Hoe durft hij zomaar alles te betalen. Mhm WAUWWW trouwfeest is binnen 2 maanden. Er moet dus veel gebeuren in tussentijd. Ik ga naar bed en ga op mijn gsm even later val ik in slaap.
Pp Yassir
Ewaa mensen ! Ik ben daarstraks naar Nisrine gegaan. Haar fam was daar enz. Toen ik dan thuis was ging ik eerst mijn ouders den kus geven. "Waar was jij" vroeg mijn zus. "Parijs met vrienden" antwoordde ik. Ik loop naar boven pak mijn laptop en zoek een zaal voor de trouwfeest. Ewa ja ik en Nisrine zijn getrouwd en iedereen moet dat weten. 😅 en trouwfeest is leuk. Al van kleins af aan wou ik een trouwfeest. Mohiem ik zag een mooie grote zaal op de scherm. Ik klikte erop. 350 euro valt nog mee. Ik klik op inhuren en zie wanneer het zaal vrij is. Want er zijn ook bog andere mensen die daar feest vieren. Ik zag binnen 2 maanden. Dus ik klikte erop. Mhm ik heb dat dan ingehuurd. Nadat ik dat heb gedaan komt mijn zus de kamer binnen. Ajaw ik verschoot man wie is zij om mijn kamer binnen te komen. "Eerst kloppen daarna binnenkomen wnr ik ja heb gezegd" antwoordde ik. Zij kijkt mij arrogant. "HUH ben je getro...." vroeg ze. Ik onderbrak haar. "hjb a kleintje en neee hzo" "want jij bent op een site van zalen inhuren" antwoord ze. "Oke ja maar niets tegen mijn ouders zeggen" zeg ik stil."WAJOOOWWW ik ben blij voor jou bro deze kamer word voor mij" daarna ging ze naar haar kleine kamertje en ging ze waarschijnlijk feestje vieren ofsoww. Daarna appte ik Nisrine over het nieuws va die trouwfeest.
Pp Nisrine
Volgende ochtend
Ik sta op om 10u48. Ik doe mijn ochtend routine. Ik doe vandaag dit aan. ⬇️
Vandaag heb ik geen school. Ps voor de mensen die het willen weten het is maandag. Maarja ik loop naar de woonkamer. "Trouwens waar is Achraf" vraag ik . "Hij heeft nachtwerk in Parijs dus hij heeft daar een appartementen ingehuurd samen met zijn vrienden." Antwoord mijn zus. Ik ga op de zetel liggen en pak mijn gsm. Ik check insta en snap enz. Mijn telefoontringtoon gaat. Het is Yassir. Ik neem op.
Ik: hey Yassir ❤️
Yassir: ewa Nisrine alles goed
Ik: hamdulah, met jouw
Yassir: hamdulah, ik wou even zeggen als je vandaag vrij hebt
Ik: tuurlijk, ik heb vandaag niets te doen waarom
Yassir: gaan we naar stad om wat voor te bereiden voor trouwfeest aangezien het toch voor 2 maanden is.
Ik: JAAAA, eindelijk ik kan je terug zien 😍😍😍😍Daarna hadden we wat gepraat enzoowww
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.