Deel 25

358 25 0
                                    

19 uur

We vertrekken terug richting België. Het was echt de leukste weekend ever. In de auto gingen we praten over vroeger. Wat we allemaal hebben meegemaakt toen we klein waren.
"Toen ik 14 jaar was had ik gevochten met zo'n rare gast van 13 ofs maar hij had zijn pols gebroken door mij ambulance kwam alles, toen was ik geschorst van die school" zegt Yassir. Ik lach me dood de manier hoe dat hij sprak. " toen ik rond 10 jaar was had ik een tata geslagen want zij zei dat mijn zus dik was" HAHAHAGHA. Yassir lacht zich dood.

Aangekomen voor mijn deur.

"Ik kom met je mee" zegt Yassir hij neemt mijn hand vast en zo gingen we naar de voordeur. Ik hoor super veel lawaai. Ooh er is bezoek denk ik. Ik klik met mijn trillende wijsvinger op de bel. TRIIIIINNGG Wjw zoveel stresss heb ik nog nooit gehadt. Nadat ik op de bel klikte. Was er stilte in huis. Ik hoor alleen "sssssttt" vanbinnen. Yasssir probeert zijn lach in te houden. Haha wrm lacht hij nou weer. Ik klik weer op de deurbel. TRIIIIINNGGG!!!! "Doe is die deur open" schreeuw ik. Iemand doet de deur open. Het is mijn zus. "Hey zusje OMG wie is die gast, zo knap😍😍" zegt mijn zus. Ik kijk haar raar aan en doe mijn schoenen uit. Ik loop samen met Yassir de woonkamer in. Wanneer ik al 1 stap zet bij de woonkamer hoor ik "JOEWJOEWJUWJUUUUWW" de vrouwen joelen super hard. Ik verschiet en lach. OMGG ze wisten het al. Ik wist dat er fam was. Ik zie mijn 3 tantes en nichten en vriendinnen van mijn moeder. (Er waren geen gasten). Mijn moeder komt naar mij en geeft me een harde knuffel. Ik kus op haar vorhoofd en zie dat ze een paar tranen los laat. Ik veeg haar tranen weg en begin ook te huilen. Alle vrouwen kijken ons schattig aan. Even later gaat mijn moeder naar Yassir en geeft hem ook een knuffel. Ik ga al die mensen die daar in de woonkamer zitten begroeten. Daarna nam ik plaats naast mijn nicht. Er was nog naast mij plaats dus daar kwam Yassir zitten. "En vertel is wat hebben jullie in Frankrijk gedaan" "hoe hebben jullie elkaar ontmoet" "wanneer is trouwfeest" vragen al mijn tantes. "Uhm ik... ik weet niet" antwoord ik. Al mijn nichten kijken Yassir aan. Walou schaamte voor hun. Die zijn rond 12 á 16 jaar. Zelfs mijn zus kijkt naar Yassir. Wollah echt teleurstelling. "Wat kijken jullie" vraag ik aan mijn zus en mijn nichten lachend. Daarna wij gingen wij praten enz. Mijn zus en die nichten gingen naar hun kamer. Zo raar want meestal ging ik met hun mee. Maar nu hoor ik bij de 'vrouwen'. 😂 "tbarkallah mooi man jij gevonden" zegt mijn tante met hare scheve Nederlands 😂.

Even later.

"Ik ga denk ik al vertrekken naar huis" zegt Yassir. Hij staat op en gaat naar de gang om zijn schoenen aan te doen. Ik ga meteen naar de gang. "Wollah dees weekend was af met u" zeg ik blij. "Haha ja het was echt af met u, die prank haha" antwoord hij. Ik knuffel hem zo hard als ik kan. Hij geeft me een kus op mijn hoofd. Ik doe voor hem de deur open en hij vertrekt. Dan doe ik de deur dicht. Ik ga naar de woonkamer waar de vrouwen zijn. Daarna loop ik naar boven. Eens kijken wat mijn zus en mijn nichten daar allemaal uitspoken. Ik doe de deur open en zie dat ze in een cirkel zitte. Kapot eng maar OKE.

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu