Ik loop naar de deur en doe hem open. Ik kijk buiten en zie dat....
Die enge man gwn mijn broer is. Wth!!!! Ze zagen mij en begonnen kei hard te lachen. "ITS A PRANK BROO" schreeuwen ze tegen mij lachend. Ik loop naar hen en geef hun een harde lap. "Wllh meh kvond dat grappig. Ik had bijna hartaanval" antwoord ik met een zucht. Ze keken naar elkaar en begonnen weer te lachen. Daarna lach ik mee. HAHAHAHAHAHA. We horen een deur opengaan. "Ssssstttt J'essaie de dormir" schreeuwt een vrouw naar ons. (Vertaling: sssssttt ik probeer te slapen) Wij lopen naar het hotelkamer. Wij lachen ons dood. HAHAHAHA.
Even later
Wij gaan onze Mac eten.
"Achraf wat doe jij hier eigenlijk" vraag ik aan mijn broer. "Uhm ik ging je pranken Ik wou weten of" dan kijkt hij naar Yassir. "Wat..... weten" vraag ik. "Ben je getrouwd" vraagt hij aan mij. Er komen tranen los. Ik doe snel mijn tranen weg. "JAA ik en Yassir gaan trouwen" antwoord ik. Achraf knuffelt mij om te feliciteren. Zo schattig want hij doet dat NOOIITTT. Daarna hebben we nog gepraat over dit en dat.02u
"Oke ik denk dat ik al maar ga" zegt mijn broer. "Ga je zo laat naar huis?!!" Vraag ik. "Nope ik heb nachtwerk hier in Parijs." Antwoord mijn broer. Even later vertrekt hij. Ik gaap en ga op mijn bed liggen. Yassir komt naast me liggen. Hij geeft me een knuffel. "Haha je moest jou gezicht zien toen we jouw prankten" zegt hij. "Jij wist dat mijn broer zou komen" vraag ik aan hem. "Uh ja ik heb hem hier gestuurd" antwoord hij. "Ik ben blij dat jullie goede vrienden zijn" zeg ik met een glimlachje. Daarna gaan we op onze gsm. Even later val ik in slaap.
Volgende ochtend
Tingting mijn wekker gaat om 10u30. Ik doe mijn wekker op sluimeren. Jij weet niet ik ben moe. Ik zie dat mijn hoofd boven de armen van Yassir ligt. Ik doe zijn armen voorzichtig weg misschien gaat hij pijn krijgen ofs.
10 min later
Tingting mijn wekker gaat af. Ik doe hem uit en loop naar de badkamer. Ik neem een doch en doe vandaag dit aan. ⬇️Na het dochen loop ik de slaapkamer en spring op het bed. AWILI ik heb opeens energie gekregen. 😂
"Opstaan a kleine slaapkopje" schreeuw ik. "Wie noem jij hier klein" antwoord Yassir met zijn ochtend stem. Daarna gooit hij een kussen op mijn hoofd. Ik gooi er 1 terug en zo ontstond er een kussengevecht. Tot ik hem een lap gaf. "Die kreeg je nog van gisteren omdat je mij prankten" zeg ik. Hij pakt mijn en gooit mij op die bed. Dan loopt hij lachend de badkamer en ging hij dochen. Ow ja besef vandaag laatste dag. 😔 pfff het was echt leuk met hem.aar besef binnenkort gaan we bijelkaar wonen. Als mijn ouders dat goedkeuren.Ik begin mijn koffers in te pakken. Het was niet zoveel wat ik meehad gepakt. Mhm vandaag was het dan gwn een dagje shoppen bij de winkels. Yassir vond het goed.
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.