Deel 41

268 22 4
                                    

WAT DOET ZIJ IN ONZE TROUWFEEST?!!!" Hoor ik hem schreeuwen.

Pp Nisrine

"Yassir Uhm.. ik en Zeynep... we hebben het goedgemaakt" antwoord ik. "Kom is Nisrine ALLEEN!" antwoord Yassir terwijl hij zijn ene wenkbrauw fronst. 🤨Ik loop met hem mee naar de gang. "Kifesh wat is dit ben je alles vergeten wat er is gebeurt" zegt hij rustig. "Tuurlijk ben ik dat niet vergeten maar ze was bezeten blijkbaar" antwoord ik. "Zehma bezeten zij was stiekem jaloers en..." Yassir kon zijn zin niet afmaken want Zeynep doe de deur open en gaat naar de zaal. Ik kijk verbaasd naar Yassir en loop dan snel naar Zeynep. Ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft. "Zeynep wacht..." Zeynep kijkt achter haar. "Ik denk dat ik beter maar kan gaan je man wilt mij niet in jullie trouwfeest en ik begrijp het wat er allemaal aan de hand was in ieder geval het spijt me van alles en nogmaal gefeliciteerd voor je trouw" zegt ze verdrietig. "Nee je blijft in mijn trouw aub je bent een vriendin. Wat ben je anders als je niet naar de trouwfeest ga van je vriendin zonder een reden." Antwoord ik terug. Zeynep kijkt naar de grond. "je hebt gelijk" ze knuffelt me. "Ah Nisrine hier ben je" zegt mijn moeder in het Berbers. "Kom waar is Yassir jullie moeten samen naar de zaal komen wanneer jullie liedje horen van slat ou slaam." Zegt ze erbij.

Yassir was in de kleedkamer. Ik klop op de deur. "Uhm Yassir" antwoord ik. "Ah kom maar binnen Nisrine ik herken je stem" zegt hij. Ik doe de deur open en zie hem aan zijn haar zitten. "Yassir we moeten subiet samen de zaal op." Zeg ik. Ik ga naar hem en help hem met zijn haar. Hij heeft zijn eigen vaar verpest door zijn handen. "Waarom is die meisje in onze trouw" vraagt Yassir serieus. "Oh Yassir ga je weer beginnen" antwoord ik met een zucht. "Kijk wat ze allemaal heeft gedaan zomaar maakt ze een foto en noemt je een kehba" zegt Yassir rustig. "Dat was zij niet aub luister ze was bezeten en kon er niets aandoen, waarom doe je hier moeilijk?!" antwoord ik. "Ik wil je beschermen voor zulke mensen, ik wil niet terug dat je gekwetst word door haar en dat je in problemen komt" zegt hij. "Geef haar gwn een kans." Antwoord ik. "Saff ik geef haar MAAR 1 kans"

Er word op de deur geklopt. Ze komen binnen. Het waren mijn tantes, mijn moeder, nichten en zus. Van mij en Yassir. Zij gaan samen met ons naar de zaal. "Wauw prachtige jurk Nisrine" zegt mijn nicht. "Shokran hbibaa" antwoord ik. BOEM! OMG mijn zus is flauwgevallen!!!!! 😱

Hey mensen ik zal proberen zo snel mogelijk deeltjes te maken maar als ik een tijdje niet publiceert betekent het dat ik het te druk heb met school zoals dit moment maar ik probeer zo snel mogelijk delen te publiceren
Nog bedankt om op mijn verhaal te stemmen ❤️❤️❤️❤️

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu