Hoi allemaal, even voor de duidelijkheid dit verhaal begint dus vanaf het begin dus Yassir en Nisrine kennen elkaar nog niet. Veel leesplezier!!
Pp. Nisrine
Het is 09u30. Je zou nu denken kifesh zo vroeg op. Ik heb met een vriendin afgesproken om 12u. Zij noemt Zeyneb, hier foto van haarZij staat altijd voor mij klaar. Ik ken haar al bijna 5 jaar. Besef zolang. Mohiem ik neem een douche en deed vandaag gwn een trainingspak aan. Wnt wij blijven toch in onze buurt. Wij gaan gewoon naar snack en ergens staleren en praten.
(Om 11u30) TING DONG. Huh wie zal dat zijn. Ik doe de deur open en zag dat het zeynab was. "Ewaaa Nirine" hoor ik haar zeggen. "Ewaaaa zeyneb kifesh zo vroeg we hadden afgesproken om 12u" antwoord ik terug . "EWA JA ik verveel me dood thuis en ik wou u zien MAG DA NI OFS" zei ze op een speelbare manier. "NEE DA MAG NI !!!😂trouwens look your outfit kapot mooi" zei ik terug. Daarna loop ik snel naar binnen en pak mijn tas. Daarin zat gwn mn iPhone, portofeuil waar geld in zat en identiteit enz. eten.
Wij gingen naar een park. Throwback vroeger, toen ik net hier verhuisde ging ik altijd naar deze park samen met mijn zusje. Ik was toen 11 jaar toen ik naar België verhuisde.
Ik en Zeyneb gingen op de schommel achter die park is er zo een agora voor jongens. Er waren daar mannen aan het voetballen. Ze waren ook iets rond 20 of 24 jaar oud. Er was een gast die mij bleef aanstaren. (Dat was dus Yassir).Hij ging niet voetballen maar gwn aan de kant zitten en kijken hoe die voetballen idk.
Ik en Zeyneb wij blijven schommelen en praten. Maar telkens wanneer ik naar Yassir kijk. Draait hij zijn hoofd weg van mij. Zehma dat hij niet opvallend kijkt. Ik dacht van saff ik blijf gwn naar hem kijken tot ik terug zie dat hij naar me kijkt.Eerlijk gezegd hij is best wel knap van ver. Hij draait zijn gezicht weer naar mij en hij glimlacht naar mij.😍 DAMNN zijn glimlach toverde heel veel vlinders in mijn buik.😍
" NAAR WAAR KIJKT JIJ" hoor ik Zeyneb tegen mij schreeuwen. "Uhm idk gwn de natuur is uhm zo prachtig" zei ik snel terug. Daarna gingen we op de bank en praten we en ik nam chips voor gwn snack. Ongeveer 5 min later kom die knappe gast die mij heel de tijd aankeek naar die park. Wnr hij dichter kwam kon ik hem goed zien. 😍😍😍 geen woorden. Ik bleef kijken naar hem. Hij ging ook met zijn vriend op de bank zitten en praten.
Hij bleef naar mij kijken met een knappe gezicht. Wanneer ik keek glimlachte hij. "Ik ga op schommel kom jij mee" vroeg ik aan Zeyneb. "Nee man ga jij, ik ga wel even op mijn gsm" ik ging naar de schommel en ging schommelen terwijl ik insta en snap checkte.
MAAR OPPEENS....
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.