EWAA MEDINAA ALLES GOED" noooooo ik herken die stem. Ik keek rustig beneden wie da was. WTF DAT is....
Dat is die groep meisjes die graaf deden in die park. Kifesh dat zijn vrienden van mijn zus. Mhm ik bleef boven. Die moeten niet weten dat ik hier woon. Voordat ze hier elke dag komen staleren en aandacht zoeken. Verder verveelde ik mij, ik stuurde Nisrine. "Kan jij naar die parkje ik wil je zien" waarop ze direct antwoordde "oke ben er over 5min"
Pp Nisrine
Yassir vroeg via whatsapp of ik naar de park kan gaan. Waarom niet dan kan ik hem zien en ik verveelde mij toch thuis. Het was toch bijna 19u. Ik loop naar die park en zag al dat Yassir daar was. Ik gaf hem een knuffel. "War heeft je broer daarstraks gezegd" vroeg hij vol verbazing. "Ik moest gwn naar huis gwn om de afwas te doen" antwoord ik met een zucht. "HAGAHA 😂😭" lachte hij. "Wie is eigenlijk je broer" vroeg hij. "Uhm kweet niet of je hem kent" antwoord ik snel. "Zeg gwn zijn naam, misschien ken ik hem" zegt hij. Ik zeg snel terug "Achraf" "KIFESH welke ashraf" zegt hij shoquereend. Ik liet snel een foto van mijn broer zien. ⤵️
"WJWWW is dat u broer" zegt hij flipperend. "Uhm jah ken je hem" "ken je hem heel de buurt kent hem" WoW wtf mijn broer is blijkbaar bekend door heel die buurt. "Jah oke maar wrm ben je aan het flippen" vroeg ik hem. "U broer is ghatarrr (gevaarlijk) hij heeft met veel mensen gevochten" zei hij flipperend. "WATT maar hij heeft nooit blauwe plekken" antwoord ik ook flipperend. "Ja omdat jouw broer altijd wint" WoW dat ik dit niet weet van mijn broer en dat hij mij dit nooit heeft verteld. Toen was er zo een moment van stilte. "Weet jouw broer wel dat je met een gast omga" vroeg hij rustig. "Ben je gek, hij hoeft dat toch niet te weten" antwoord ik. "Wat gaat er gebeuren als hij dat weet" vroeg hij. "Hij gaat mij naar Marokko brengen en dan ben ik daar al koeien aan het melken" (niet letterlijk). "Uhm ik denk dat ik naar huis ga, ik wil niet dat jouw iets verkeerds meemaakt" wauw hij dropt mij. Ik ging naar huis. Zou hij nou bang zijn van mijn broer. Aangekomen thuis kijk ik mijn broer arrogant aan. Tfoeewww kmoest gwn niet zeggen tegen Yassir dat dat mijn broer is.
Pff zal Yassir nog met me omgaan. Ik ben super bang. 😔😩
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.