Ik kijk ze aan. Zo schattig! Daarna komt de zus van Yassir en mijn zus. "Uhm wat gebeurd er hier" vraagt de zus van Yassir. "Nisrine wat doe jij hier bij mijn vriendin" antwoord Meryem met een arrogant gezicht. Ze kijkt dan naar Yassir. "OMGGG MEDINA BEN JIJ FAM VAN DIE GAST" vraagt Meryem aan haar vriendin. "Ja jammer genoeg wel" antwoord ze. "NOOOO wij zijn FAMILYYY" zegt Meryem en knuffelt Medina super hard. "Hzo, OMG gaat mijn broer met jouw zus trouwen" zegt ze. "Ja heb je het nu pas door" antwoord Yassir. Daarna lachen we.
Even later
We zitten allemaal in de woonkamer. "Ow Meryem jouw zus is echt knap" zegt de zus van Yassir zachtjes. "Pardon?!! Zij is lelijk" antwoord mijn zus. Ik pak een slipper en gooi da op haar hoofd. "Kifesh zo praat jij niet over mij" zeg ik. HAHAHA ze begonnen allemaal te lachen. Gelukkig heeft mijn moeder dat niet gezien want ze is in de keuken samen met de moeder van Yassir.
TIIINNGGG ik heb een bericht melding. Het is van Zeyneb. Ze kwam wel op deze verhaal op deel 1 enz. Hier foto van haar.
Zeyneb EWAAAA lang geleden
Ik EWAAAA ja das kapot lang
geleden we moeten weer afsprekenZeyneb ik wou u dat ook net
zeggen 😘😂Ik kom morgen om 12 u ofs
Zeyneb yeaahh ik moet jouw kapot veel dingens vertellen
Ik ik moet jou ook wat nieuws vertellen 😉
Zeyneb oh nu heb je me nerveus gemaakt tfoe 😂😂
Ik Ewa ja precies jij niet voor mij ❤️✨
"ETENSTIJD" hoor ik me moeder schreeuwen. We eten couscous. Het eten was lekker. Nisrine en Medina (zus van Yassir) praten met elkaar.
Pp Meryem
OMMGG ik ben gwn family van een vriendin. Dat was een droom van mij. En WAUWW mijn zus heeft geluk man. Kijk ze trouwt met een knappe gast. Maar ik ben trots op haar. WJw kijk wat voor zus ik ben. 😂✨
Pp Nisrine
Het is 23u. Wij zijn nog steeds bij Yassir. Mijn moeder is aan het praten met de moeder van Yassir. Ik lig op de schouder van Yassir en ben op mijn gsm. Yassir kijkt gezellig met mij mee. Mijn zus is aan het praten met haar vriendin. Even later. "Yallah kom meisjes we gaan naar huis" zegt mijn moeder. ☹️ ik wil nog bij Yassir blijven. "Ooh maar blijf nog langer" zegt de moeder van Yassir. "Ah nee omdat ik morgen vroeg moet opstaan ik heb afspraak shokran" zegt mijn moeder in Berbers. "Ah saff maar laat mijn zoon jullie brengen, hij rijdt auto"
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomantizmDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.