Deel 42

254 20 2
                                    

BOEM! OMG mijn zus is flauwgevallen!!!!!

Iedereen paniekeerd. Ik loop naar Meryem en boel met mijn 2 vingers op haar nek of haar hart nog bonkt. Na paar seconden! "Alhamdullah ze leeft nog" antwoord ik. We proberen haar rustig wakker te maken. Maar het ging niet. "Ik denk dat ze even kan rusten in deze kamer we komen straks terug en als ze dan niet wakker kan gemaakt worden brengen we haar naar ziekenhuis." Zegt Yassir.
Daarna ga ik hand in hand samen met Yassir naar de zaal. "SLAAT OU SLAAM.." hoor ik de vrouwen zeggen.


Even later
Ik en Yassir zitten op onze mooie stoel. "Yallah kom dansen" hoor ik mijn schoonmoeder blij zeggen. Eerlijk ik heb echt zin om te dansen. Ik sta op en begin te dansen. Yassir blijft daar zitten en kijkt hoe ik dans. Ik zeg tegen hem "kom" en doe zo een handbeweging. Vrouwen komen naar me en joelen. "WAJOW amai jouw dochter kan mooi dansen ma sha allah" hoor ik iemand tegen mijn moeder zeggen. Even kater komt Yassir. Dan dansen we samen.

Even later

Yassir moest naar de mannen gaan dus ging hij weg van de zaal en ga naar de andere zaal waar de mannen zaten. Ik ga terug op mijn stoel zitten. Even later zie ik Meryem naar de zaal gaan. Ik kijk haar aan en zeg via mijn hand 'kom'. Ze komt naar me toe. "Wat is er gebeurt Nisrine" vraagt ze. "Je was flaugevallen" antwoord ik. Ze kijkt met grote ogen. "Kifesh huh"
Ik dacht in mij eigen laat. Want ze is nu toch al wakker.
Mhm verder hebben we gegeten. We aten bestilla. Natuurlijk ook TAARTT!!!! Verder droeg ik ook nog deze caftans.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Einde van trouwfeest

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Einde van trouwfeest

Het is 05u! Ik ben echt moe. Iedereen is weg. Bijhalve mijn ouders, schoonfamilie, broer en zus. Ik ga naar de kleedkamer en kleed mij om. Ik doe gwn een trainingspak aan. Daarna ga ik naar de zaal waar ik mijn family zie. Het moment is aangebroken. Het moment dat ik nu afscheid moet nemen van mijn ouders waar ik heel mijn leven mee ben opgevoed. Mijn broer die mij met alles helpte wanneer ik in een probleem zat. Mijn zus waar ik heel mijn leven advies van kreeg en mee kon lachen. Ookal had ik veel ruzie met haar. Ik hou van haar. Tranen verlaten mijn ogen. Ik knuffel mijn family 1 voor 1.

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu