✨Deel 20✨

386 29 2
                                    

Aangekomen Parijs

Wauw het uitzicht is zo mooi. "Ben je ooit al eens naar Parijs gegaan" vraagt Yassir aan mij. "Nooit, maar wel Frankrijk" antwoord ik. "Trouwens wat ga je kopen hier voor je moeder" vraag ik. "Uhm kwni daarom heb ik jouw, jij mag kiezen" antwoord hij.

Yassir parkeert de auto. Wij gaan eerst wandelen. "OMG GAAN WE SHOPPE!!!" Schreeuw ik. Want ik zie een winkelstraat met mijn lievelingswinkels. "Haha oke dan" antwoord hij. Wij gingen shoppen. Ik had echt leuke outfits gekocht. Daarna gingen we naar juwelier voor Yassir. Hij ging iets kopen voor zijn moeder. Zo schattig en lief van hem. Ik moest kiezen wat hij moet kopen voor zijn moeder.  Wauw er waren zoveel mooie juwelen van goud en zilver. Ik pak een ketting van goud met een hartje waarin staat 'love'. Hij koste 120 euro. Ik pak die ketting en gaf hem aan Yassir. "Ooh die is echt mooi, wacht jij al buiten ik kom er aan" zegt hij. Even later komt hij. Daarna kregen wij honger, dus wij besloten om naar een snackbar te gaan. Ik kies voor kapsalon met frieten. Yassir voor een burger met frieten.

20 u
Wij gingen wandelen in het stad. "Kom wij gaan naar de Eiffeltoren, wij zijn hier niet alleen voor een cadeau van mijn moeder" zegt hij met een glimlachje. Yess ik wou daar heel lang naartoe gaan. Wij gingen wandelend naar daar. Het was 5 min stappen. Het was een beetje donker. "Wauw zo mooi die Eiffeltoren" zeg ik. "Ja net als jouw" antwoord Yassir terug met prachtige stem. "Ik heb een cadeau voor jou" zegt hij tegen mij. "OOHH Zo lief van je je moest dat niet doen" antwoord ik verrast. Hij gaf me een doos. Ik doe de doos open en zag dat het een ketting was die ik normaal voor zijn moeder had gekozen. "Huh maar die is voor je moeder" zeg ik. "Toen jij buiten ging wachten op mij kocht ik er 2" antwoord hij. Hij doet die ketting voor me aan. Ik knuffel hem van blijheid. "Ik heb nog een cadeau voor jou" zegt hij nog een keer. "Wat??!, Yassir wrm koop je zo een cadeaus dit is al genoeg voor mij" antwoord ik blij. Dan gaat hij op zijn knieën en gaat hij oh neeeeeee. Hij pakt iets van zijn zak , het is een zwart klein doosje. "Wil jij met mij trouwen" vraagt hij.

 "Wil jij met mij trouwen" vraagt hij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu