Deel 11

401 26 1
                                    

-ik: "ja wat is er"
-Achraf: "waar ben jij"
-ik: "ik ben op school hoezo"
-Achraf: "kifesh jij doet graaf tegen mijn vriend"
-ik: "hzo ik ken jouw vrienden niet"
-Achraf: "Mohiem jij gaat nog thuis zien"

Hij hangde op. "Wie was dat" vroeg mijn vriendin. "Het was mijn broer, hij is bood omdat ik graaf doe tegen zijn vrienden maar ik ken zijn vrienden niet eens" antwoord ik stressend. "Huh heb jij misschien vandaag graaf gedaan tegen een gast" vroeg ze mij. "Nee wtf AAAH JAAA TOCH wel" antwoord ik. "Ewa dat kan misschien de vriend van jouw broer zijn, eeh kijk hoe slim ik ben" zegt ze 😄. "OMGGG die gast als ik hem zie hij gaat eraan." Zeg ik. "Eeh vertel is die verhaal kifesh wat was er dan gebeurd met die gast. Toen vertelde ik het verhaal.

15u45: TRIIIIINNGG eindelijk school is klaar. Ik pak mijn jas van de kapstok en loop naar buiten. Ik ga naar een bushalte markt ofs (kweenie hoe dat heet 😂😂). Ik zag die gast van de bus. Ik loop naar hem. "Eeh hoe weet jij dat Achraf mijn broer is en wrm verzin je leugens over mij tegen hem" zeg ik hem aan met een boze blik. "Haha ik moest jouw in de gaten houden van jouw broer" zegt hij lachend. "Kifesh wrm moet jij mij in de gaten houden ik doe toch niets verkeerd" schreeuw ik tegen hem. "Hahaha jij gaat met gasten om, hier bewijs" hij liet mij toen foto zien in de bus met Yassir. SHITT ik ga eraan. "VERWIJDER DAT NUU mijn leven is niet jouw leven" schreeuw ik. Mensen keken mij aan. "Kowed is ik ga da eerst nog aan jouw broer laten zien en dan pas ga ik dat verwijderen" zegt hij weer lachend. WTF ik ben hier serieus bezig en hij denkt dat ik hier mee lach. Hij gaat mijn leven zo zwaar maken. Ik geef hem een lap. "EEEH NISRINE WAT DOE JIJ!!!!!" hoor ik vanuit de verte iemand zeggen. ...

Het was mijn broer. "Kom is jij nu" zegt hij tegen mij. Ik liep met hem mee. "Wat is jou probleem, eerst vanmorgend graaf doen tegen mijn vriend en dan nu" zegt hij. "VIND JIJ DIT NORMAAL, jij stuurt hem om mij te spioneren" schreeuw ik tegen hem. "Ja omdat ik het gevoel heb dat jij met gasten omga" antwoord hij. "Hzo met gasten, wrm denk je dat" vroeg ik hem met tranen in mijn ogen. " hoe weet jij dat ik heb gevochten, geen enkel meisje weet dat behalve jij" vroeg hij aan mij. Daarna komt zijn lelijke vriend.  "Eh Achraf" zei hij. Hij pakt zijn gsm, hij wou waarschijnlijk die foto's aan mijn broer zien. "Ja wat is er" vroeg mijn broer.
Hier gaat het dan mijn leven gaat nu veranderen. 😭😥

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu