Deel 39

319 23 2
                                    

Onderweg naar gemeente!
Pp Nisrine

In de auto hebben we gepraat over het nieuwe huis enz.
Even later parkeert Yassir zijn auto.  Ik kijk naar buiten en zie family en vrienden buiten staan. Er zijn echt veel mensen. Maar zoveel te beter eh 😄. Ik stap uit en de vrouwen zingen. "Slaat ou slaam...". We gaan naar binnen. Daarna deden we die aantekeningen. Kapot spannend! Toen ik moest tekenen kwamen de tranen weer op. Ik moest weer denken dat ik iedereen ga verlaten en een nieuwe leven ga opbouwen. We zijn nu definitief getrouwd. Ik hoor de mensen joelen en zingen en idk. Daarna gaan we naar buiten. Er waren zo mannende die instrumenten muziek aan ver maken. En natuurlijk hoor je de vrouwen zingen. "Slaat...." 😂
Kinderen waren aan het dansen enz.  Daarna ging iedereen naar z'n auto. We gaan richting naar huis. Ik hoor de auto's toeteren. (Ik weet niet hoe ik dat moet zeggen mhm jullie snappen me wel).

Aangekomen thuis

De mannen moesten beneden in de woonkamer en de vrouwen boven. Dus ik ging naar boven. We deden muziek. Ik ging snel naar mijn kamer om mij om te kleden.

Dit doe ik aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit doe ik aan. Dat past bij henna feest. Wat we vandaag gaan doen is henna en feesten maar morgen komt pas echt de trouwfeest. Ik heb smeer snel wat make up op mijn hoofd en loop richting de woonkamer waar de vrouwen aan het dansen zijn met regadda muziek. Ze zien me en beginnen te joelen en weer te zingen van "slaat ou slaam".
Ik ging zitten. De vrouwen gingen zingen. Mijn moeder en mijn tante doet henna op mijn voeten en daarna op mijn handen.
Er is muziek. De vrouwen dansen enz.

02 u

Iedereen is weg. Bijhalve Yassir mijn schoonouders en mijn gezin. Maar we zijn nog lang niet klaar. Morgen komt de trouwfeest. We gingen nog samen praten. "Nisrine heb je jouw koffers ingepakt" vraagt Yassir. "Nee waarom" antwoord ik. "Nou morgen na de trouw gaan we naar onze huis" reageert hij met een glimlach. OMG ik heb nog niets ingepakt. "Maar als je nog even hier wilt wonen snap ik het" zegt Yassir. "Nee Uhm ik ga met jouw mee" antwoord ik.
Even later gaan ze weg.
Ik ren naar mijn kamer pak mijn pyama en ga douchen. "Ga je op deze rijd dochen" vraagt mijn zus. "Ja problemen mee" antwoord ik en loop naar de badkamer.

Volgende dag

Ik sta op om 8u. Vandaag de trouwfeest!!!! Iedereen is al wakker. Ik doe mijn ochtend routine. Ik ga naar mijn kamer en maak mijn koffer. Want vandaag na de trouw van we naar de nieuwe huis. Waar mijn leven helemaal opnieuw word ingebouwd. In mijn koffer steek ik vollebak kleren. Mijn moeder komt de kamer binnen. "Vandaag de dag dat je naar je nieuwe huis gaat." Zegt mijn moeder. Ik kijk haar aan en de tranen komen op. Ik knuffel haar. "Yema bedankt voor alles wat je voor mij hebt gedaan." Ik kus op haar voorhoofd en geef haar een harde knuffel. "Al hamdulah dat ik prachtige kinderen hebt" antwoord ze. Daarna helpt ze me met inpakken.

Om 12 u

Ik stap in de auto van mijn broer en we gaan richting de zaal. In de zaal ga ik caftans aandoen en doen ze mijn make-up en mijn haar. Yassir en zijn ouders en zus zijn daar al. Ben benieuwd hoe de zaal eruit ziet. Aangekomen! Ik ga naar binnen en zie dat de zaal prachtig is. Ik kijk met grote ogen rond de zaal. Hij is groot en is gwn prachtig. "Nisrine" hoor ik Yassir mijn naam roepen. Ik loop naar hel en geef hem een knuffel. "Volg mij" zegt Yassir tegen ons. We volgen hem. "Hier gaan jullie opgemaken worden." Antwoord Yassir. Er zijn daar 3 vrouwen. Zij deden daar mijn haar make up enz. Ze deden dat ik bij mijn moeder en zus en mijn schoonmoeder.

15 u

Ik hoor al mensen in de zaal. Er is al muziek. Ik doe mijn caftan aan.

Wanneer ik helemaal ben opgemaakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wanneer ik helemaal ben opgemaakt. Ga ik richting de zaal. WoW zoveel zenuwen! Ik ga naar de zaal. Vrouwen die mij blij aankijken. Ze beginnen te joelen en te zingen. Ik ga op mijn stoel zitten. Mensen komen naar mij en trekken foto's. Ik kijk naar de vrouwen wie er allemaal zijn. WAAATTT! Wat doet Zeynep in mijn trouwfeest!??

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu