Deel 31

293 29 1
                                    

Mijn man gaat gwn vreemd met mijn beste vriendin. Hij gaf haar een kus.

"Besef dat hij een bedrieger is" zegt Zeynep. Ja dat klopt helemaal. 😒 "Uhm Zeynep niet zo praten over mijn neef je kent hem niet eens hij kent jou niet eens hij is een goeie neef voor mij" zegt die meisje. "Ja en dan het kwetst me gwn ik wou kans met hem maken" zegt Zeynep.  Tranen komen in mijn ogen. "OMG Nisrine wat is sgat" zegt Zeynep. "Uhm n.. niets gwn stof in mijn oog" probeer ik snel te verzinnen. Mijn hart breekt. "Nee er is iets dag kan niet stof zijn ik ben niet dom hoor" zegt Zeynep. Die meisje komt om mij te troosten. Kapot lief. "Wss omdat jij zo praat over mijn neef!!!" Zegt ze. "Kijk er is niets, ik heb gwn buikpijn." TRIINGG ik wordt gebeld. "My love"  dat is Yassir 🙄☹️ ik hang op. "Huh wrm hang je op" vragen ze. "Uhm ik ben met jullie dus" antwoord ik. "Nee jij gaat hem bellen wij gaan wel daar zitten" 

Ik word terug door hel gebeld. Ik neem op.

Ik  wat is er?!!

Yassir  huh kifesh wat is er wrm hangde je op.

Ik  ik heb voor jou een ander vraag wrm bedrieg je mij.

Yassir hzo bedriegen

Ik je gaf een kus aan een meisje

Yassir  huh ik snap u niet ik heb geen kus gegeven aan een meisje

Ik  YASSIR STOP MET LIEGEN 😭(schreeuw ik door heel de bus)

Yassir kom straks praten

Daarna hang ik op.

Pp Yassir

Huh echt een raar. Daarjuist hadt ik Nisrine gebeld. Gwn omdat ik haar stem wou horen. Maar ze nam niet op. Dus belde ik haar terug. Dan nam ze wel op. Ze was boos. Ze zei dat ik een meisje kuste. Ik heb niet een meisje gekust. Ik ga straks naar haar om met haar te praten. Want dit klopt niet. Iemand vertelt leugens over mij.

Pp Nisrine

"Wat is er gebeurd, je schreeuwt door heel de bus" vraagt Zeynep. "Uhm ik vertel u die verhaal later" antwoord ik. "Welke Yassir was je aan het praten" vraagt die meisje. "Yassir el ......" antwoord ik. "OMGG dat is mijn neef die bijna gaat trouwen, nee hebben jullie ruzie" reageert die meisje. "Wacht is dat je man waarmee je gaat trouwen" zegt Zeynep verbaasd en liet snel een foto van hem zien om zeker te zijn of hij dat is. "Ja, maar hij gaf jouw een kus hij is vreemdgegaan" antwoord ik teleurstellend. "Oh Hij heeft dat niet alleeen gedaan, hij gaf mij vorig maand een knuffel en we gingen samen naar Parijs en het was echt tof met hem, en jij wilt hem van mij afpakken" antwoord Zeynep boos. Ik kijk verbaasd. "Weet je Kowed van mij ik ga weg van deze bus vuile *****"  schreeuwt Zeynep. Zij gaat dan weg van de bus. Ik zit op een bank en laat veel tranen vallen.
2redenen. Ik ben mijn vriendin kwijtgeraakt en Yassir gaat zwaar vreemd. 😭😭 tja en wat doe ik nu in deze bus als ik niets meer ga doen. Ik besloot om toch gwn Mac en ijs ga halen. Ik ben 2 mensen kwijt waar ik van hield.

Meisje van de bus

Hey ik ben Chaïma. Hier een foto van mij.

Ik ben de nicht van Yassir

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ben de nicht van Yassir.

Zeynep is een vriendin van mij. Zij is al maandenlang verliefd op mijn neef. Ik probeerde dat te fixen. Ik ben vorige week naar hen gegaan. Ik probeerde Yassir met Zeynep te fixen. Maar opeens Yassir gaat trouwen met iemand anders. Toen ik dat hoorde was ik wel blij voor hem. Maar aan de andere kant. Zeynep gaat super boos zijn. Vandaag kwam ik haar tegen in de bus met haar andere vriendin. Besef dat die vriendin de vrouw is van mijn neef. Mhm ik zei tegen Zeynep dat niet kan enz. Mhm jullie hebben dat al gelezen wat er allemaal was gebeurd. Er was ruzie tussen Zeynep en Nisrine. Die Zeynep verzon leugens.Yassir zou nooit zoiets doen. Wllh had da niet verwacht van Zeynep. Ze gedroeg haar anders in de bus toen ik zei dat zij niet met Yassir samen kon zijn.

Ik zie Nisrine kapot hard huilen in de bus. Ik bel Yassir op.

"Yassir kom nu naar ...."

"Waarom ?"

"Jou vrouw Nisrine is in de bus super hard aan het huilen ... (vertelt het verhaal)"

"WAT wllh haar vriendin gaat zien mhm ik kom erzo aan met auto"

Yassir en Nisrine moeten nog bijelkaar blijven en niemand mag hun relatie verbreken.
Ik ga naar Nisrine en troost haar. "Kijk Nisrine ik ken je niet maar wat Zeynep allemaal zei is niet waar Yassir is niet zo, hij kent haar niet eens aub blijf nog met hem" zeg ik. "I..ik weet niet wie ik moet geloven" zegt ze. "Je moet mij geloven ik zweer dat hij zoiets jouw nooit zou aandoen daar is hij veen te oud voor" antwoord ik. Ik blijf goede dingend zeggen over Yassir. "nogmaals ik weet niet wie ik moet geloven, ik ben teleurgesteld op hun 2" zegt ze terwijl ze naar beneden kijkt. Ooh die Zeynep gaat zien. 😠

Pp Nisrine

Ik ben zo verdrietig. Ik ben teleurgesteld. We zijn al aangekomen bij de eindhalte. Ik stap uit de bus. WoW zoveel gebeurd in de bus. Kijk normaal gezien zou ik nu shoppen met Zeynep. Maar ik ben nu alleen. Zeynep mag de pot op. Maar ze wist niet dat ik met hem was. Yassir mag de pot op. Hij weet hij gaat met me trouwen en hij gaat vreemd. Ik hadt dat nooit verwacht van hem. Toen ik uit de bus stapte zie ik Yassir. Ik probeer snel te stappen en mijn hoofd te bedekken maar hij houdt mij vast aan mijn pols. "Nisrine wacht" zegt hij.

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu