Deel 17

390 24 1
                                    

hij pakt weer mijn hand vast. Yassir ziet dat. Hij slaag kei hard op zijn arm. "RAAK HAAR NIET AAN"

"JIJ MOET MIJ NIET AANRAKEN" schreeuwt Zaka. "EWA KOM DAN" roept Yassir. Mijn hart gaat te keer. Ze sloegen elkaar, Yassir geeft Zaka een boks op zijn wang. Zaka trekt aan de haren van Yassir. Ik probeer Yassir tegen te houden. Maar het lukt niet. "HOU OP AUB" schreeuw ik met trane in mijn ogen. De bus stopt. "Eh jullie 2 weg van deze bussen NU" schreeuwt de buschauffeur. "Ik ga wel uitstappen ik hoef niet in deze bus met die ######" zegt Zaka. "Ik ben u niet a kleintje" antwoord Yassir. Wij gaan op 2 plaatsen zitten. "En Nisrine JIJ GAAT NOG ZIEN IK GA DIE FOTO AAN JOUW BROER LATEN ZIEN" schreeuwt hij. Yassir loopt naar hem. "Eh jij gaat die foto nu verwijderen of ik maak u een kop kleiner a kleintje" dreigd Yassir. "Wauw moet ik bang zijn van u" antwoord Zaka. Ik loop naar hen. "Aub stop met ruzie te maken en jij Zaka verwijder die foto" zeg ik met een angstige blik. "Haha wllh metshed, ik heb een taak van u broer gekregen dus ik ga mij daarbij houden" toen ging hij uitstappen. Ik ga op die plaats zitten, ik kijk naar Yassir en zie dat hij bloed boven zijn wenkbrauw en dat zijn haren verward zijn. Ik krijg tranen in mijn ogen. "Hij gaat mijn leven veranderen" zeg ik. "Eh Nisrine wat er ook gebeurd wij blijven samen" antwoord hij. 😍 dat zin makes my day. Daarna knuffel ik hem. Ik zet mijn hoofd op zijn schouders en ga op mijn gsm.

Aangekomen op school:
Ik loop naar mijn groep vrienden, "heb jij toets geleerd" vraagt iemand aan mij. "KIFESH, awili geef mij snel een blad" antwoord ik. Dat moet mij altijd overkomen. 😂

Na school ging ik net als altijd naar die busmarkt, deze keer zag ik mijn broer niet gelukkig maar ik weet hij gaat mij weer een preek geven. Net zoals die laatste dagen. Hij gaat schreeuwen en dat door die vieze vuile chekama (snitcher) Zaka. Ik weet wat hij wilt, hij wilt de band van mij en mijn broer breken. Dat gaat hem niet lukken. Ik doe mijn oortjes aan en luister naar muziek terwijl ik op de bus wacht. Even later trekt iemand aan mijn oortjes, zowieso weer mijn broer. Ik kijk naar de persoon die mijn oortjes heeft afgetrokken. Het is Yassir. Ik kijk naar zijn mooie ogen. "Hoe was je school" vraagt hij. "Goed behalve dat ik een toets had en ik wist niet dat die vandaag was" antwoord ik. "Hahaha tja moet je leren" zegt hij en kitteld mij. Even later "waarom ben je hier eigenlijk allee ik bedoel wat deed jij hier" vraag ik. "Tja ik heb hier wat vrienden dus ik ging met hun afspreken." Antwoord hij. Daarna zie ik mijn broer langs komen. SHITTTTTT!!!!!!!!!

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu