🐾 Rapist Strikes in a Locked Door

51.4K 305 20
                                    

Jahanam. Adegan seks yang nikmat sebegitu, kadangkala hanya mampu jadi impian tak kesampaian. Semua sudah jahanam.

Kalau semua orang merelakan dirinya diperlakukan sebegitu, tak perlu wujudkan perkataan "maruah" dalam kamus. Dignity, mahkota. Pergi mampus dengan perkataan - perkataan tu!

Kalau semua orang menganggap dengan menekan titik - titik nafsu mampu merungkai rasa defensif pada sang gadis yang menjadi mangsa, jangan wujudkan perkataan "perogol".

Air mataku mengalir lesu. Tiada lagi mahkota indah untuk malam pertamaku dengan suami kelak.

"Kau.. kau kenapa cantik sangat ha betina? Body kau ni dahlah tembam gila. Arhhhhh. Sedap." Dengan rakus, Abang Zaidi menghenjut aku berkali - kali sebelum menongkat lututku supaya berposisi doggy. Mukaku disembam ke bantal hingga aku meronta - ronta lemas.

Abang Zaidi menarik rambutku hingga aku terdongat. Sambil itu, sebelah tangannya meramas - ramas kuat buah dadaku. Dia menunduk lalu berbisik penuh desahan;

"Kau jangan nak bukak lansung hal ni. Aku tau, kau dapat sial la. Lagipun kau kat rumah sapa ni? Bilik sapa? Berani nak buat hal?" Abang Zaidi menghalakan batangnya tepat ke lubang punggungku sambil menekup mulutku sekuat tenaganya.

Arkhhhhhhhh!

Ditusuknya punggung aku dengan senjata keras itu. Aku menggigil menahan sakit yang tak terperi. Dsn sekali lagi dia mendengus lalu memancutkan maninya ke dalam lubang punggungku. Rasa senak, pedih dan perit aku rasakan di kemaluanku kini.

Suara Abang Zaidi sudah mengendur.

"Kau diamkan benda ni. Ingat amaran aku ni?" Abang Zaidi mencengkam pipiku. Suaranya kedengaran agak slurry.

"Dahlah. Jangan menangis. Kira okay aku tak henjut sambil rakam." Dia mengusap pipiku dan membelek - belek, bimbang ada kesan yang boleh membuatkan segalanya terbongkar.

"Dahlah. Jangan menangis!" Suara Abang Zaidi agak lantang tapi masih terkawal.

"Abang kejam." Aku sudah teresak - esak.

Abang Zaidi mengeluh. Lalu mencapai sebiji pil bewarna putih di atas meja dan sebotol air mineral.

"Nah minum ni. Dengar dulu penjelasan aku." Disuanya botol air dan ubat itu ke tanganku.

Melihat aku yang lansung tak memberi respon, Abang Zaidi menyuakan pula ke bibirku. Aku menurut. Dah tak mampu nak jadi agresif. Huluran air dan ubat tersasar dari sasaran. Tangannya menggigil.

Dia mengeluh lagi.

"Dia ada jantan lain." Abang Zaidi menunduk, meneleku memandang kaki.

"Dia beromen dengan jantan lain, and aku sendiri yang dapat tangkap. Aku dengan dia dah sepuluh tahun bercinta kot. Dari tingkatan satu. Berapa banyak pengorbanan aku kat dia?" Abang Zaidi tiba - tiba menangis teresak - esak. Dia terhuyung hayang lalu mencapai tanganku.

"Aku nak semua perempuan rasa macam mana aku rasa sakitnya maruah aku direnggut macam tu je oleh perempuan tak kenang budi." Ditariknya aku ke dalam pelukan. Aku mengeraskan badan, namun tewas juga setelah ditarik berkali - kali.

"Abang.. abang mabuk ke ni?" Aku menjarakkan diri sedikit daripada badan Abang Zaidi. Dia ketawa.

"Perempuan semua sama."

Aku capai air mineral yang tadi digunakan untuk aku minum, lalu aku curah air dari botol itu ke wajahnya.

"Fuck it! Fuck!"

Abang Zaidi menggeleng lalu tak sedarkan diri.

Aku cuba turun dari katil dalam kepayahan yang teramat. Rasa sakit menjalar ke seluruh tubuh.

Kenapa aku masih tegar tanpa mengeluarkan satu jeritanpun? Aku.. Aku masih memikirkan maruah Makcik Aminah dan Pakcik Zainal sebenarnya. Terlalu berat untuk mereka tanggung jika perkara ini sampai pada mereka. Apatah lagi dalam keadaan kedua - duanya menghidap sakit jantung.

Aku jatuh terjelepok, melepaskan sisa - sisa sendu yang masih belum tamat.

Abang Zaidi.. kenapa kita patut lalui senua ni? Kenapa aku jadi mangsa pada kebencian terhadap orang lain?

***

"Chyra? Chyra wakeup!" Tubuhku digegar kuat. Aku buka mata yang masih kepedihan.

"Apa yang berlaku ni Chyra? Tell me now. Tell me!" Abang Zaidi cemas. Dia membelek seluruh wajahku. Ya. Mata aku bengkak. Bengkak menahan tangisan sejak semalam. Melihat darah kering tersisa di peha dan atas katil, Abang Zaidi meramas jemariku.

Aku pandang wajahnya dalam - dalam. Lalu aku hadiahkan satu penampar padu mengenai bibirnya. Tubuhnya terdorong ke belakang. Abang Zaidi tak semena - mena menangis sambil sujud di kakiku.

"Abang mintak maaf. Maafkan abang Chyra. Abang tak sengaja sakitkan Chyra." Tersengguk - sengguk tubuhnya menahan rasa sebak.

Dia memelukku sekuat hati. Aku rasa kosong. Tak marah, tak sedih, tak gembira. Aku tak tahu apa yang patur aku responkan. Gigiku berlaga sesama sendiri. Aku ketap sekuat hati.

Abang Zaidi paksa aku lentok di dadanya. Aku menurut dengan wajah kosong.

"Maafkan abang." Dia meramas - ramas rambutku, memaksa untuk aku beri respon.

Tapi. Aku tetap diam.

"Chyra. Abang mintak maaf, please Chyra." Mata Abang Zaidi masih digenangi air.

"Aku kenangkan mak bapak kau je ni." Aku bersuara perlahan. Abang Zaidi mengangguk laju.

"Abang cuba bertanggungjawab. Kita kahwin nak?" Bersungguh - sungguh Abang Zaidi berjanji sambil meramas jemariku.

"Fuck off. You bastard. Jangan ganggu aku dah lepas ni. Fine, aku boleh pretend takde apa jadi walaupun kau buat aku macam ni. Sebab aku nak jaga hati semua orang. Tapi.. tapi." Aku ketap bibir.

"Jangan harap aku akan maafkan kau." Aku cuba menapak bangun. Rasa sungguh perit dan sakit. Menggigil - gigil lututku menahan beban badan yang kesakitan. Abang Zaidi mahu membantu aku untuk berdiri, tapi aku tepis tangannya. Selangkah demi selangkah, aku menapak ke pintu keluar.

Tangis Abang Zaidi masih bersisa.

"See Amy. Look what you've done to me. You make me do this to an innocent girl!"

Jam berdetik ke angka lapan. Wajahku kosong tanpa perasaan.

FicklerWhere stories live. Discover now