"Berapa bulan dah?" Tanya Kak Ina tiba - tiba. Aku yang tengah basuh pinggan di sinki terkejut, hampir terlepas pinggan licin itu dari tangan.
"Dua bulanlah." Aku jawab acuh - tak acuh. Malas nak bergaduh dengan perempuan ni. Soalan apa dia nak tanya? Aku baru dua bukan lebih nikah dengan Shahfri, dia nak aku mengandung empat bulan ke?
"Oh, jagalah elok - elok. Akak dulu misscarriage sampai sekarang tak dapat mengandung dah. Kalau tak mesti dah meriah rumah ni dengan suara budak - budak." Kak Ina duduk sebelah aku, macam nak berbaik.
"Kenapa ni sebenarnya? Kalo nak cari pasal lagi malas dah nak peduli. What do you want?" Aku menjawab, kasar.
"Akak mintak maaflah. Selalu sangat rasa insecure dengan awak. Padahal takde apa pun. Maaf ye." Kak Ina pegang bahu aku. Nak je aku tepis tapi sekarang otak aku memikir, betul ke dia mahu berbaik?
"Awak pun tengah pregnant tu, taknaklah stress sangat memikir hubungan kita yang tak berapa baik ni." Aku sudahi membasuh pinggan dan segera mengelap tangan. Aku memusing tubuh menghadap Kak Ina, mencari keikhlasan di wajahnya.
"Saya tak pernah nak bermusuh dengan akak. Akak yang taknak faham. Saya ikhlas dengan Shahfri, bukan nak porak perandakan keluarga ni. Saya tak tahu akak tau mana kisah saya dengan Shahril, tapi Shahril tu kisah silam saya je." Aku peluk tubuh, menanti jawapan balas Kak Ina.
"Sebab tu akak minta maaf ni. Akak sedar yang akak terlalu overthinking sampai sentiasa nak menyalahkan awak. I'm sorry " Kak Ina hulur tangan pada aku. Lama juga aku memikir.
Apa agenda disebalik ini, adakah dia ikhlas atau sebaliknya? Perlu ke terus bermasam muka? Aku mahu menjauhi perempuan aneh ini tapi aku dah ada hubungan kekeluargaan dengan dia. Aku sudah jadi isteri Shahfri, bukan budak - budak yang belum matang. Keluarga kami kecil, jadi begitu ketara jika antara kami ada jurangnya. Aku mengeluh.
"Maafkan saya juga sebab berkasar." Aku menyambut huluran tangannya dan dia menarikku ke dalam pelukan, buat pertama kalinya. Aku rasa bahagia. Rasa semua beban di kepalaku diangkat jauh.
MALAM itu, saat semua sudah diulit mimpi, kami duduk di meja makan, berbual tentang perkara - perkara random hingga membawa kepada topik bagaimana Kak Ina boleh bernikah dengan Shahril.
"Walaupun dia dah lama tinggalkan akak, tapi akak tak pernah lupakan dia. Sebab dia cinta pertama akak."
"Then bila merancang nak kahwin tu?" Aku sedikit sebak mengingatkan bagaimana aku ditinggal Shahril begitu sahaja.
"Mama dengan papa yang paksa kahwin. Akak masa tu setuju jelah, sebab ingatkan Shahril pun tak ada kekasih. Dia tak cakap apa - apa pun." Kak Ina termenung jauh.
"Tapi betullah kak, jodoh maut tu di tangan Tuhan. Saya rupanya berjodoh dengan adik dia." Aku senyum. Rasa bahagia mengenang Shahfri yang cukup sempurna di mataku. Yes, dia memang sempurna.
"Semoga berkekalan." Kak Ina senyum.
***
Aku naik ke tingkat atas dan terus ke bilik, panjat katil terus berselimut dengan Shahfri yang sedang tidur. Tak berasa mahu menjenguk Shahril kerana isterinya ada di sini, tak patut pula aku lebih-lebih."Hmm sayang pergi mana?" Shahfri terus merengek dan peluk pinggang aku dari belakang. Nafasnya hangat menghembus tengkuk. Aku terus rasa ghairah.
"Basuh pinggan sikit kat bawah." Aku usap pipi Shahfri tanpa pandang wajahnya. Tangan Shahfri mula merayap ke perutku, tempat favoritenya lepas pertama kali dia lepaskan benihnya ke situ. Aku suka, nampak Shahfri sangat melindungi dan menyayangi.
Tangannya menjalar naik ke atas, lalu kedua belah tetekku diramas lembut silih berganti. Aku rasa putingku agak sensitif, hingga aku tersentak sedikit saat terkena tangan Shahfri. Aku memusing tubuhku, menghadap Shahfri. Mata kami bertentangan.
"Pening lagi tak?" Tanyaku sambil mengusap tengkuknya perlahan. "Sikit, tapi tak kuat macam tadi dah." Shahfri senyum kemudian bibirku jadi sasarannya. Aku mengeluh keenakan.
Aku tak tahu kerana apa, tapi aku tiba - tiba rasa mahukan lebih dari sekadar pelukan. Nafsuku tiba - tiba bangkit dan aku terus naik ke atas badan Shahfri, dan terus mencium bibir dan menjilat leher suamiku itu. Shahfri mendesah nikmat. Matanya terpejam sambil tangannya meramas punggungku yang masih bersalut panties.
Aku menggesel cipapku pada batangnya yang masih dilindungi boxer. "Hmmm baby, nak apa ni? Bagitahu bie." Shahfri senyum manja. Turn on sungguh melihat wajahnya yang sebegitu. Aku cium lagi bibirnya, menggesel daguku di dagunya. Bulu - bulu kasar di wajahnya buat aku makin seronok menggesel.
"I need you in my life." Aku kucup bibirnya lagi. Tanganku masukkan ke dalam boxernya, meramas batang yang sedang menyacak keras.
"Kenapa tak bogel je baby?" Shahfri senyum dalam desahan nafas yang makin kuat.
"Lame gila sayang, asal beromen je nak kena bogel." Aku ketawa bila Shahfri cuba tanggalkan baju tidur aku. Namun akhirnya terlepas juga baju tidur itu dari tubuh.
Aku tarik keluar batang Shahfri dari boxernya, dan segera aku kocak dengan tangan. Batangnya yang hangat dan keras itu aku jilat hujungnya dan kusedut - sedut penuh nikmat. Shahfri dah hilang arah, mengeluh, mengerang dengan mata terpejam kesedapan. Telurnya pula kini jadi sasaran aku. Lebih kuat erangannya sambil memanggil namaku.
"Chyra sayang." Aku senyum nakal. Aku sedut - sedut telurnya kemudian aku jilat dari telur hingga ke kepala batangnya, aku kulum lagi.
"I want you to fuck me." Aku merengek dan kucup lagi bibir nipis Shahfri. Shahfri rangkul tubuhku dan dengan berhati - hati dia baringkanku.
"Baby dalam ni macam mana?" Shahfri bagi ciuman bertubi - tubi di perutku. Aku rasa geli dan nikmat dalam satu masa.
"Bie ingat kalau bie jolok tu, baby leh tolong stroke batang bie ke!" Aku buat rolling eyes sampai Shahfri ketawa.
Ditariknya pantiesku yang sudah basah itu perlahan - lahan. Nafasku menderu laju, menikmati satu lagi malam yang begitu mengasyikkan.
YOU ARE READING
Fickler
RomanceChyra, itu aku. Tubuh lelaki itu cukup mudah untuk aku tagih nafsunya, namun tidak cintanya. Kerana perbuatan durjana seorang lelaki, aku jadi mangsa hingga aku tak percaya lagi pada cinta. Berpuluh lelaki tewas dengan permainan nafsu ini, hingga k...