Moew.. Meow..
Cikgu Shahril yang terdengar jeritanku segera ke dapur, sempat menyarung tuala melilit pinggangnya.
"Kenapa sayang?" Wajahnya cemas.
"Bie, Kiko dah balik!" Aku teruja. Kiko, kucing Siam Cikgu Shahril yang hilang sejak seminggu lalu sedang duduk memandangku dengan wajah keliru di meja makan.
Meow..
Aku perhati sekeliling. Mungkin Kiko masuk dari tingkap yang tak bertutup di sinki.
"Oit Kiko gemuk! Balik pun kau. Nak kata merayau cari bini, telo dah kena buang. Biasa dia ni.. Biasa." Cikgu Shahril angkat Kiko lalu dimasukkan ke dalam sangkar. Dry food untuk Kiko segera dituang ke dalam bekas makanan.
"Hmm. Kena bawa pergi grooming nampaknya. Dah comot teruk." Aku masih tercegat di depan peti ais.
"Kenapa sayang cover tetek dengan cipap?" Cikgu Shahril pandang aku pelik. "Malu." Aku tersipu - sipu.
"Dengan Kiko pun boleh malu?" Aku mengangguk.
Meowwwwww....
Kiko mengiau sambil jilat ekor. Nampak dia tak berminat untuk makan.
"Kalau dengan bie, malu tak?" Cikgu Shahril memegang kedua tanganku. "Depends." Aku menjengket, mengigit dagunya.
"Uh, depends on what? Eh, peduli apa bie. Hmmmmmmm." Bibirku terus diragut rakus. Lama kami bercium, dengan macam - macam style tapi french kiss paling mudah diterima.
Cikgu Shahril mendukungku lalu didudukkan aku ke atas meja makan.
" Hummm bie nak makan sayang atas meja ni jelah." Cikgu Shahril merenungku nakal. Aku senyum, merangkul tengkuk Cikgu Shahril lalu mengucup bibirnya sejali lagi, kali ini lebih lama."Hmmmmmm." Hanya keluhan lembut kedengaran dari mulut kami berdua.
Cikgu Shahril kemudian menolakku baring, penuh hati - hati, tak mahu kepalaku terhantuk di permukaan meja makan.
Dia lalu ke peti ais dan mengeluarkan Hershey's Chocolate Syrup botol besar.
Kakiku dikangkangkan. Cikgu Shahril berdiri dicelah kangkangku dalam keadaan batang kerasnya diletak atas kelentitku. Setiap pergerakannya, membuatkan batangnya bergesel dengan kelentitku, dan aku rasa nikmat sekali.
Chocolate syrup dituang ke kedua belah tetek gebuku. Puting yang kemerahan dek kerana disedut lama itu jadi pusat tumpahnya coklat itu ke seluruh tetekku.
Perut aku pula jadi tumpuan, dipicit botol Chocolate syrup itu lalu dibuat satu pusaran di perutku.
Dan akhirnya, tundun dan cipapku jadi tempat terakhir curahan. Rasa sejuk chocolate syrup itu membuatkan kelentitku mengeras dan cipapku mengembang geli.
Cikgu Shahril mula menjilat perlahan, membuatku rasa cukup resah. Meremang bulu romaku menahan rasa geli nikmat dijilat sebegitu.
"Hmmmmmm bie. Suck my nipple, suck it." Aku meramas rambut Cikgu Shahril. Cipapku pula mula berair teruk, hingga meleleh bersama syrup itu membanjiri permukaan meja makan.
Kedua belah tetekku dijilat lembut, kemudian jilatannya makin laju dan kedua puting susuku dihisap rakus selang sebelah.
Perutku pula dijilat rakus. Aku dah tak mampu bertahan. Mengejang perutku diperlakukan sebegitu. Sampai di pusat, Cikgu Shahril sengaja mengusik dengan hujung lidahnya hingga mengejang tubuhku menahan nikmat.
"Bie.. Bie. Lick my pussy. Lick it now. Ahhh fuckkkkk!" Aku menggeliat sebelum sempat kuhabis kata - kataku. Cikgu Shahril sudah menyedut segala cairan yang ada di cipapku. Dikucup kemudian disedut kelentit kerasku hingga tanpa sedar air likat meleleh keluar dari lubanh cipap.
"Slurrppp.. Slurrpppp. Ah baby! Sedapnya pussy you baby. Slurrrpppp ah ahhhhh.. Slurrppppp!" Cikgu Shahril menekan lidahnya ke dalam lubang cipapku saat cipapku sudah bersih dijilatnya. Lalu lidah itu dikocak keluar dan dalam hingga aku meraung kesedapan.Itu adalah skill normalnya untuk buat aku squirt lebih banyak. Dalam masa beberapa saat saja, kocakan lidah Cikgu Shahril mula berdecak bersama air cipapku. Aku sudah mengejang,
Merasa sudah hampir tiba masanya dan aku tak mampu menahan lagi."Bie, what are you doing. Sedapnya. Shit!" Aku angkat tubuh dan kutopang dengan siku, melihat lebih jelas aktiviti Cikgu Shahril di cipapku. Jelas kelihatan, lidahnya berkocak di cipapku hingga bergetar bibir cipapku dan ada air likat terpercik hingga ke peha dan perutku.
"Fuckkkk. Sedapnya sayanggggggggg." Tubuhku mengejang. Aku terkapai kelemasan. Air cipapku memancut hingga basah wajahnya.
Cikgu Shahril jilat lubang punggungku hingga ke kelentit. Aku pula menggigil hebat hingga tak mampu bersuara.
"Bie... Bie... Sedap sangat." Aku mendesah.
Tanpa menunggu aku cool down, terus cipapku yang masih bertakung air itu dijolok keras hingga ke pangkal batangnya. Memang terbuntanglah mata aku yang masih tak ready lagi ni. Tapi, aku suka. Rasa batang yang masuk tu bagaikan renjatan elektrik yang mengalirkan cas kenikmatan ke seluruh tubuh.
Penyudahnya, waktu Cikgu Shahril pegang kaki aku untuk proses menghenjut, kedua kaki aku masih menggigil hebat.
"You okay baby?." Soalnya dalam suara termengah - mengah kenikmatan. Aku mengangguk lemah walaupun tubuh masih bergetar. Kedua belah tangannya meramas lembut kedua tetekku. Kemudian dipegang pinggangku, untuk melajukan kuasa henjutan.
Puppp puppp pupppppp.
Bunyi hentakan batang Cikgu Shahril menujah lubang cipapku makin kuat diselangi tambahan kuasa pada henjutannya.
Papppp papppp papppppppp!
Dan kaki aku masih menggeletar. Setiap henjutannya membuatkan air cipapku terpercik keluar.
"Bie.. Nak.. Nakkk cum." Suaraku merengek sambil lengan Cikgu Shahril ku ramas. Aku dah tak mampu...
"Tahan sayang.. Tahan. Cum dengan bie. Tahan yea baby." Namun dihenjut selaju boleh cipapku yang dah tak mampu nak bertahan ni.
Kata suruh tunggu dia, suruh aku tahan. Now makin kuat henjutnya dah kenapa bie? 😑😕😒
"Fuckkk.. Bie mana boleh tahan biee! Tak... Leh tahannnn!" Aku mencakar lengannya hingga kemerahan. Mungkin luka kot.
"Tahan je. Tahan! Sikit lagi.. Ahhh! Ahh! Fuckkkkk!"
Tujahan semakin laju, badan aku menggigil kencang.
"Fuck you!!! Takk... Nak!! Cummminggg." Tanpa aku mampu tahan, aku dah klimaks entah kali ke berapa, tolonglah kirakan untuk aku.
Cikgu Shahril masih menghenjut laju. Carutan dalam bahasa Irish ke apa mula keluar dari mulut cute dia, yang penting aku tak faham..
Aku squirt tapi tak dapat peluang untuk aku keluarkan habis airku kerana Cikgu Shahril tak beri peluang langsung untuk aku rehat daripada henjutannya. Setiap kali dia henjut, air aku terpercik keluar.
Penyudahnya sekarang, aku dah longlai dengan cipap dah tak mampu nak grip batang besar dia. Kelentit aku rasa geli teramat. Aku tekan dengan tapak tanganku.
"Cummingggggg!" Berdas - das tembakan hangat aku rasa masuk kedalam saluranku. Cikgu Shahril menggigil sambil menarikku, lalu aku tenggelam dalam pelukannya.
Nafas kami mendesah, mengah dan kepenatan. Aku masih rasa batang Cikgu Shahril bergerak - gerak dalam Lubang cipapku, menembak sisa mani yang overload sampai aku nampak melimpah celah cipapku.
Cikgu Shahril tarik batangnya keluar, sambil kami berdua memerhati cipapku yang penuh air likat dengan nafas tercungap - cungap. Serentak itu, melimpah keluar air mani pekatnya beserta air cipapku, meleleh hingga ke lantai.
Kami sama - sama ketawa, lalu Cikgu Shahril kucup bibirku."habis luka tangan bie, sayang cakar."
"Padan muka. Sapa suruh seksa sayang camtu?"
"Suka tengok sayang meraung." Dahiku dikucup penuh kasih.
Aku gigit dagunya, dan bibir kami bertaut lagi.
"Nak lagi sayang?" Tuturnya dengan wajah menggoda.
Aku geleng kepala. Gila. Boleh mati aku kalau aku ajak dia satu round lagi.
Cikgu Shahril dukung aku masuk ke bilik.
YOU ARE READING
Fickler
Roman d'amourChyra, itu aku. Tubuh lelaki itu cukup mudah untuk aku tagih nafsunya, namun tidak cintanya. Kerana perbuatan durjana seorang lelaki, aku jadi mangsa hingga aku tak percaya lagi pada cinta. Berpuluh lelaki tewas dengan permainan nafsu ini, hingga k...