Sedela som pred dverami riaditeľne a v tichosti som trpla. Nevedela som, čo mám očakávať od rozhovoru s riaditeľkou. Snažila som sa nepredstavovať si, ako ma vyhadzuje z univerzity.
„Môžete ísť ďalej.” Pozrela sa na mňa stará sekretárka.
Postavila som sa a kráčala som do vnútra. V bruchu som mala silné kŕče a v hlave najhoršie závery.
„Posaďte sa.” Pozrela sa na mňa postaršia riaditeľka a jedna z najlepších balerín v krajine.
„Ak ma chcete vyhodiť, povedzte mi to na rovinu.”
Položila pero, ktoré držala v ruke a milo sa usmiala.
„Slečna Castro. Nezavolala som si vás tu kvôli tomu, aby som vás vyhodila.”
Odľahlo mi. Tak veľmi až som sa mohla konečne poriadne nadýchnuť.
Posadila som sa na stoličku, ktorá bola oproti tej jej.
„Tak..prečo ste ma zavolali?”
„Chcela som sa s vami pozhovárať. Samozrejme, nie vás vyhodiť. Nehovorím, že ste jednou z najlepších balerín, ale v nižšej triede by ste sa nudili a u pani McHainovej musíte na sebe tvrdo pracovať a môžete dokázať všetkým, že na to máte.”
Super. Ani ma nevyhodí, ani nedá do nižšej triedy. Tak prečo si ma dala zavolať?
„Chcela som vedieť, prečo ste neprišli včera a ani dnes. Čakala som na vás od druhej poobede presne,” S prižmúrenými očami sa pozrela na hodinky a opäť na mňa. „..presne tri a pol hodiny.”
Daj jej rozumný dôvod a odíď! Proste niečo povedz! Klam!
„Myslela som si, že ma chcete vyhodiť.”
Len sa zasmiala a s červenými líčkami sa na mňa pozrela.
„Večer je jedno vystúpenie v divadle a ja by som bola rada, ak by ste sa pridali ku dievčatám. Jedna vedlajšia balerína vypadla a tak by ste ju mohla zaskočiť.”
„Ja?”
„Výborne. Som rada, že sme sa dohodli. Dievčatá skúšajú v zrkadlovej sále. Raz si to skúsite, dievčatá vám urobia vlasy a pôjdete.”
Bolo zaujímavé ako zo slova ja pochopila áno. Možno to bola nemka.
„Tak dobre. Ďakujem.”
Postavila som sa zo stoličky a kráčala som do zrkadlovej sály.
Otvorila som dvere a všimla som si Nataly. Sedela na zemi a dívala sa na papier. V perách hrýzla pero a nervózne sa na mňa pozrela.
„Takže si súhlasila.”
„Myslela som si, že ma chce vyhodiť.”
„Zbláznila si sa?? Baby šli na večeru, ale asi žerú ryby a momentálne sa dusia kosťami, pretože jedia zhruba dve hodiny. Tie mrchy ma tu nechali samú, ale našťastie si prišla ty.”
Posadila som sa na podlahu vedľa nej a pozrela som sa na papier.
„O čo ide?”
„S babami robíme na jednom projekte. Pre chalanov a iné čudné baby je balet až príliš vážny a nudný. Chceme mu dať šmrnc.”
„Tak tancujte v džínsoch a prebalerujte hriešny tanec.” Zasmiala som sa.
Ona sa však nesmiala. Dívala sa na mňa úplne vážne.
„V džínsoch?”
„Bol to len nápad. Džínsy a baletná sukňa. Namiesto smiešnych utiahnutych vlasoch v drdoli, kučery či rozpustené vlasy. Tie chalani milujú a na balet by sa dívali až do konca.”
YOU ARE READING
Daddy′s demon
Teen FictionOna mafiánova dcéra. On mafiánov poskok. Ona démon. On ochranca. #Príbeh obsahuje vulgarizmy a sexuálne scény