Harry vstoupil do svého prvního pracovního dne v Bradavicích levou nohou. Při snídani ho Draco obvinil z toho, že mu u skřítka objednal coca-colu schválně. Aby v noci nemohl spát. Prý si o oblíbeném mudlovském nápoji, nad kterým zprvu ohrnoval nos a posléze ho vypil asi půl litru, něco zjistil a nedílná složka – kofein – mu byla úmyslně zatajena. Harry se s ním nechtěl hádat, pořád se ho ještě držela dobrá nálada z posledního setkání se Snapem. Bohužel, když se pak s lektvaristou setkal před odchodem do knihovny, muž byl stejně nevrlý jako vždy a svým jednáním Harryho úsměv na rtech opět vymazal. Mladík se snažil uklidňovat tím, že je to jen divadlo, před Malfoyovými, při opouštění komnaty ho však napadlo, jestli se něco nestalo při noční profesorově návštěvě u Shaha. Měl mizivou naději, že by mu Severus cokoliv řekl, rozhodl se tedy, že počká s otázkami přímo na jeho bratra. Až se budou po obědě střídat v práci. Stále k muži cítil jakousi nedůvěru, také ale věděl, že to souvisí s jeho nedávnou žárlivostí. Doufal, že se to změní, až si s lektvaristou promluví.
Dopoledne v knihovně mu ani trochu neutíkalo. Studenti byli v drtivé většině na hodinách, sem tam se objevil nějaký opozdilec s půjčenou knihou, aby ji vrátil a dost při tom spěchal, protože se to snažil stihnout mezi vyučováním. Harry si našel ve sportovním oddělení knihu o famfrpálu, kterou ještě nečetl, ale spíš v ní jen listoval a díval se na obrázky, než by jí skutečně věnoval pozornost. Blížící se střídání s jeho ex sokem ho nenechalo ani na okamžik v klidu. Neustále přemýšlel, jak se asi setkání vyvine, jak na Severusova bratra bude reagovat, teď když o jejich sourozeneckém vztahu věděl. Neskutečně ho štvalo, že s ním Snape nechtěl ráno mluvit. Věděl Shah, že Harry jejich tajemství zná? Věděl lektvarista o jeho komplikovaném vztahu s bývalým profesorem? Co všechno mu Snape prozradil? Takové důležité informace a muž se s ním ani nepodělí. Jako kdyby něco skrýval.
Proto se Harry toho setkání spíše bál. Nebyl si jistý, co všechno může říct a na co se vlastně Shaha zeptat.
Přesně v poledne mu Minervina skřítka Mimi přinesla oběd. Špenátovo-sýrové karbanátky s bramborovou kaší a hruškový koláč. V jednu se pak za ním zastavila Ginny, která měla tak trochu dlouhou chvíli. Sice usilovala o to, aby ji ředitelka nechala v Bradavicích, když chtěla tak moc pomáhat v téhle misi, ale nedomyslela, že pro ni nejspíš nebude žádné uplatnění. Navíc musela lhát svému otci, se kterým pracovala na ministerstvu, aby dostala dovolenou. Vymyslela si zkouškové líbánky s Harrym, protože věděla, že na to jediné jí otec skočí. Také nepochybovala o tom, že tuto novinku Artur ještě za tepla vyklopí Molly. Ginny jen čekala, kdy za ní přiletí sova s nadšenou zprávou od matky. Jako kdyby ta slova viděla napsaná už teď. Miláčku, věděla jsem, že k tomu jednou dojde. Pokud jste si s Harrym naplánovali zkouškové líbánky, určitě jste už mluvili o svatbě, že? Až se vrátíte, musíš mi povědět podrobnosti. Jsem tak moc šťastná, zlatíčko moje...
Ginny nad svou vlastní myšlenkou protočila oči. Zná svou matku jako své boty, ale Molly vlastně o své dceři neví vůbec nic. Určitě by ji nikdy nenapadlo, že s Harrym v posledních měsících udržovali víc přátelský vztah, než milenecký. A bohužel už jí nikdo nemohl vymluvit, že se také v posledních měsících, pokud došlo na sex, Harry obracel v představách na někoho úplně jiného. Molly se nikdy nesmí dozvědět skutečnou pravdu, alespoň ne najednou. Hezky postupně, usmyslela si zrzka.
„Nad čím přemýšlíš?" oslovil ji Harry zvídavě. Ginny si prohodila přehozené nohy a zašklebila se. Harry jí dovolil, aby s ním seděla za pultem. Dívka si z přidělené židle vykouzlila pohodlné křeslo a zrovna se občerstvovala čajem earl grey, o který velmi zdvořile požádala Mimi.
ČTEŠ
Krvavý polibek /Snarry/ ✔️
FanficRok a půl po válce Harry stále neví, co si počít se svým životem. Zdá se být v pohodě. Žije s Ginny, zdokonaluje se v praktikách, které ve škole zanedbával a... ... a tajně miluje svého zesnulého profesora lektvarů... ... a možná zná způsob, jak h...