23.

685 39 3
                                    

Nevěděl, kam jít, ale pozitivní bylo, že se vlastně nemusí skrývat.

A Snape za ním nikam nepoběží. Jeho penis byl stále ztopořený, ale těsnější kalhoty vzrušení potlačily aspoň vizuálně. Fyzicky už to bylo horší, Harry cítil každý krok, jak se mu šev zařezával do citlivého svalu. Na konci chodby byl na pokraji samovolného orgasmu.

„Oh, Harry, zrovna jsem šla za vámi!" Do cesty mu znenadání vstoupila Ginny. Je pravda, že na ni Harry málem zapomněl díky tomu všemu okolo. A zvlášť teď by její přítomnost bez výčitek svědomí oželel.

„Gin, eh, já... promiň..." Dívka si ho celého shlédla a našpulila rty, pak pohlédla na chodbu za Harryho ramenem.

„Dobře... můžeme se pak sejít v astronomické věži? Jdu napřed," oznámila mu a vypálila jako neřízená střela na přilehlé schodiště vedoucí vzhůru. Harry absolutně netušil, co mělo tohle znamenat, každopádně byl ale vděčný, že ho nechala samotného.

Zhodnotil své možnosti. Zpátky se vrátit nemohl, nebo spíš nechtěl a ten tlak v kalhotách, škrábání švu, už se to prostě nedalo vydržet, aby hledal nějaké odlehlé útočiště, nebo běžel do patra s Komnatou nejvyšší potřeby. Vrátil se zpátky o několik metrů a pak zahnul ke dveřím, jež vedly do místnosti, kde už kdysi byl. Poprvé ve čtvrtém ročníku.

Obrovská vana, nebo spíš bazén, ho neuvěřitelně lákal, aby si napustil vodu v různých barvách a ponořil se do ní. Koupelna prefektů byla zkrátka dokonalá, z mnoha důvodů. A přestože na to Harry nechtěl ani pomyslet, ne v souvislosti se Snapem, bylo by vážně moc pěkné, ukrýt se tu na jeden romantický večer při svíčkách. Ano, s někým, komu by se to taky líbilo a kdo by to dokázal jakkoliv vyjádřit. Nebo ocenit.

Harry zapadl do jedné z kabinek, a aniž by se nějak dlouho rozmýšlel, rozepnul kalhoty, vzal do ruky svůj naběhlý ublížený orgán, ublížený proto, že mu nedopřál uvolnění cizí rukou a pustil se do rychlé práce. A ani trochu si to neužil, protože celou dobu myslel na toho zmetka a na jeho arogantní, sarkastický ksicht!

Až když se vydýchával z krutého orgasmu a následně vytáhl hůlku, aby se zbavil nečistot, uvědomil si, že koupelna prefektů bývá oblíbeným místem nejen studentů, ale i Ufňukané Uršuly.

Harry těžce polknul a rychle si zapnul poklopec. Ne že by někdy v minulosti nevyužil osamělých míst k uvolnění napětí, i tak byl rudý jak rajče, ještě když koupelnu opouštěl.

Upřímně se mu za Ginny nechtělo, ale jak tak kráčel po schodech k astronomické věži, začal si plně uvědomovat, že si to spolu ani pořádně nevyříkali. Harry Ginny opustil kvůli mrtvému muži. Sice se jí podařilo přemístit s ním, když se vracel do svého úkrytu, ale o nějakém vyřizování účtu nemohla být ani řeč. Prostě se rafli a Ginny pak zmizela.

Našel ji sedět na jednom z ochozů. Hleděla na okouzlující horizont a vypadala zasněně.

„Gin," oslovil ji Harry opatrně. Dívka se na něj podívala a pousmála se.

„Zbavil ses svého malého problému?" zeptala se na rovinu. Takže proto ten úprk; poznala to. Harry se nervózně ošil, nechtěl s ní řešit své milostné problémy se Snapem.

„Jak..."

„Nějakou dobu jsem s tebou žila, vzpomínáš?" ušklíbla se. Harry se za svou hloupou otázku začal ihned proklínat. Ginny rozhodně nebyla hloupá a také byla v jejich vztahu vždy ta všímavější. Akorát si nevšimla toho hlavního a teď si to možná vyčítala.

Krvavý polibek /Snarry/ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat