Epiloog
Je zegt ik ben vrij maar jij bedoelt ik ben zo eenzaam
Je voelt je te gek zeg jij maar ik zit niet te dromen
Want die blikken in je ogen zeggen alles tegen mij
Ik voel me precies als jij dus jij kan eerlijk zijn.Zong Elisa met de muziek mee. Ze bewoog haar heupen mee op de maat. Ze voelde hoe Viktor zijn arm om haar heen sloeg en haar tegen zich aan drukte. Glimlachend keek Elisa hem aan. Ook Viktor glimlachte, hij drukte een kus op haar voorhoofd.
De afgelopen paar weken waren Viktor en Elisa constant bij elkaar geweest. Ondanks dat Elisa het liever rustig aan wilde doen waren de eerste bevestigingen voor een relatie al uitgesproken. Ze genoot volop van de liefde die ze van Viktor kreeg en andersom. Ze hadden zelfs al samen bij de ouders van Elisa gegeten, die zagen dat Viktor hun dochter weer gelukkig maakte. Iets wat ze een jaar lang niet hadden gezien.
Nu waren ze met een groepje bij Holland zingt Hazes. Elisa had tot nu toe de avond van haar leven, goede muziek met goede vrienden waren voor haar altijd de perfecte combinatie geweest en dat had ze het afgelopen jaar met Jayden enorm gemist.
Ondanks hij had gezegd dat ze moest oprotten wilde hij haar het allerliefste terug. Maar Jayden besefte dat hij het echt verknald had en ze nu het geluk in iemand anders had gevonden. Ook al was het nog niet helemaal officieel tussen haar en Viktor.
Jayden was zijn leven gaan beteren, had wat rondgevraagd en mocht uiteindelijk bij AZ kijken of er iets was wat hij kon doen. Zo was hij nu één van de media mensen die dicht bij het eerste elftal van AZ stond.
Geef mij het gevoel dat ik er weer bij hoor voortaan
Ik ga met je mee want ik laat je nu nooit meer gaanGeef mij nu je angst ik geef je er hoop voor terug.
Geef mij nu de nacht ik geef je de morgen terug.
Zolang ik je niet verlies vind ik heus wel een weg met jouDonny stootte Davy aan met een glimlach en wees de andere kant op. Davy keek opzij en zag twee gelukkige, verliefde gezichten. Viktor zijn armen vanachter om Elisa heen. Met een glimlach keek hij weer naar Donny, maar hij keek alweer naar het podium. Davy keek nog 1 keer opzij voordat hij zijn blik weer op het podium richtte. Hij was blij voor Elisa. Hij wist dat Viktor een goede jongen zou zijn en ook al was hij jonger dan haar, zag Davy het wel slagen. Viktor zou namelijk alles doen om Elisa gelukkig te maken en dat was wat ze verdiende na die tijd met Jayden.
JE LEEST
Over en uit (voltooid)
Fanfiction"Ik moet helaas mededelen dat je nooit meer op hoog niveau zou kunnen voetballen. Het spijt me." Deze woorden veranderden het leven van Jayden en Elisa compleet. Nu zijn ze een jaar verder en werkt Elisa zich rot om het hoofd financieel boven water...