Toprak'ın bu dediği karşısında tüylerim diken diken oldu ve şaşkın bir yüz ifadesi vermemek için kendimi zor tutuyorum.
-"Hayır duru ciddi olmazsın. Yoksa ciddi ciddi inanıp korktun mu? Haha.
ŞAKA YAPIYORUM... "Cidden aptal olmalıyım çünkü bunu söylediğinde cidden korku hissetmiştim. Fakat şu an sadece hissedebildiğim aptallık hissi.
-"Artık sorduğum sorulara ciddi yanıtlar verirsen sevinirim." dedim.
Derin bir iç çekerek Toprak:
-"Ah tamam. Bundan sonra daha ciddi olmaya çalışacağım. Beni biliyorsun zaten babanın ortağının oğluyum ve iş için babamlar buraya taşındı."Cidden Toprak sinirlerimi bozmaya başlamıştı çünkü ben ona daha açık olması gerektiği anlamında kim olduğunu sormuştum. Bu cevabı beni daha da sinirlendirdi ve kaşlarımı çatarak:
-" Ah Toprak cidden beni deli ediyorsun. Bana bilmediğim şeyler söyle!"
Toprak'ın suratında ufak bir sırıtma oluştu bana doğru yaklaştı, oldukça yakındık, şu anda nefes alışını hissedebiliyorum.
Fısıldar bir şekilde:
-"Cidden beni bu kadar mı çok merak ediyorsun?"
Çok heyacanlanmış ve kendimi çok utanmış hissediyordum. Bir anda bu kadar yakınımda olması beni panık yaptırdı. Yerimden hemen kalktım ve hızlı adımlarla arkama bakmadan oradan uzaklaştım. O kadar hızlanmıştı ki adımlarım neredeyse koşuyordum. Sanki kulaklarım hiçbir şeyi duymuyordu, Toprak arkamdan seslendiyse bile duymadım.
Üstün başım berbat halde olduğu için okula dönemezdim. Eve doğru yola koyuldum.
Kendimi direk odama attım, evde kimse yoktu. Yatağıma doğru bir uçuş yaptım.
Olanları düşünüyorum aklımı Topraktan alamıyorum.
Yoksa cidden aşık mı oluyordum? Hayır böyle bir şey mümkün olamaz. Sadece yeni bir insanla ilişki kurmak beni heyecan yaptırmış olmalıydı, uzun zamandan beri Topraktan sonra başka birisiyle vakit geçirmeye başlamıştım. Tüm hislerimin nedeni bu olmalıydı.Bugün olan olaylar beni çok yormuştu ve gözlerim yavaşça kapanıyor.
Tekrar gözlerimi açtığımda etraf karanlık olmuştu ve hala kusmuk korkuyordum. O kadar yorgun hissetmiştim ki kendimi, banyo yapmadan ve üstümü değiştirmeden uykuya dalmışım.
Evin zili çaldı. Çok kısık olsa da odamdan duyuluyor.
Banyoya girmek için üstümdekileri çıkartıyordum ki odamın kapısı tıklandı. Panikle çıkardığım üstümü tekrardan giyindim.
Bir kaç kez daha tıklandı ve ardından bir ses geldi.
-"Benden günah gitti, giriyoruuum."
Bu ses toprağın sesiydi.
Bir anda panik oldum ve elim ayağıma dolandı.
-"Ne arıyorsun sen burada?"
-"Hey, sakin ol sadece merak etmiştim."
Sesimin oldukça yüksek olduğunu daha sonra anlayabildim.
Kendimi mahçup hissetmiştim.
-"Kusura bakma yeni uyandım. Yeni uyandığımda sinirli oluyorum."
Toprak sırıtıyordu.
-"Sadece yeni uyandığında mı?"Haha. Yine komikliği üstündeydi anlaşılan.
Sinirli bir bakış attım.
Sonra hala kusmuk koktuğumu farkettim.
Toprağın kolundan tutarak dışarı çıkardım.-"Toprak bence sen gitsen iyi olur, yarın okulda görüşürüz."
Ağzını açmasına bile izin vermeden Toprağı iterek odadan çıkardım. Ardından kendimi apar topar banyoya attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Melez Vampir
VampirgeschichtenBaşına geleceklerden habersiz her gün gibi normal bir güne uyandığını düşünüyordu ama yaşayacakları bütün bildiklerini değiştirecekti. Normallık artık ona çok uzaktı...