Kaan sınıfın kapısına doğru yöneldi, yapıyı çalmadan açtı ve içeri tam anlamıyla daldı.
Bu çocuk bu sefer beni cidden okuldan attırıcak.
Telaşlı ses tonuyla
-"Hocam acil gelebilir misiniz?" dedi.İsmail hoca hemen ders anlatmayı bırakarak bize doğru yöneldi.
"Noldu çocuklar?"
Çok panik oldum, acaba Kaan beni bu durumdan nasıl kurtaracak.
Kaan hemen söze girdi."Hocam kusura bakmayın dersinize geç kaldık fakat sabah okula gelirken çok kötü şekilde ayağımı burktum futbol sezonunun başladığını biliyorsunuzdur, sağlık belgelerini teslim etmek için son gün bugündü bu yüzden Duru ilk benim belgelerimi teslim etmek için derse geç kaldı ve sanırım devamsızlığı sınırda acaba bir şeyler yapabilir misiniz? "
"Aa Kaancım tabikide senin spor hayatın bizim için çok önemli. Bastırın kobralar... Hadi duru kızım ders bitiyor."
İsmail hocanın bu lafından sonra Kaan zorlama bir gülümsemeyle sırıttı, İsmail hoca da Kaan'a sırıtarak benimle birlikte sınıfa girdi, Kaan'a son bir kez baktım sapşal sapşal halletmemizi kutluyordu. Sınıfa girdiğimiz an İsmail hoca derse başladı.
Sonunda zil çaldı, İsmail hoca blok ders yaptığı umduğum gibi ders hemen bitmedi, üstelik sınıfdakiler sanki bunun sorumlusu benmişim gibi bana bakıyor. Cidden şu sınıftaki herkesten nefret ediyorum Kaan olmasa bu okul asla çekilmez.
Kaan'nın yanına gidip ona kocaman sarılmak istiyorum, canım kurtarıcım benim. Büyük olasılıkla spor salonunda antrenman yapıyordur.
Spor salonuna vardım, antrenman yapanlar var fakat Kaan ortalarda gözükmüyor. Belki soyunma odasındadır. Biraz oturup beklemekte fayda var.
10 dakikadır bekliyorum fakat Kaan ortalıkta yok, sanırım birazdan soyunma odasına bakmaya gidiceğim çünkü 10 dakika sonra dersim başlıcak.
Soyunma odasının önüne geldim fakat içeriye bakmaya tırsmıyor değilim, içeride çıplak bir erkek görmek istemiyorum açıkcası.
Biraz duraksadım soyunma kapısının önünde fakat içeriden ses gelmiyor ama yine de bakacağım.İçeri girdim etrafta kimse gözükmüyor.
"Kaan burda mısın?"
Soruma karşılık gelmedi. Biraz olsun çıplak bir erkek görmemek beni rahatlattı. Tam çıkıyordum ki karşımda Toprağı gördüm, sadece boxterıyla. Teni bembeyazdı sanki vücudunda hiç kan yok gibiydi.
Çok utandım hemen gözlerimi kapadım.
"Duru ne arıyorsun burda?"
Çok paniklemiştim.
"Çok özür dilerim, çok özür dilerim Kaan'a bakmıştım"
Olayın şokuyla hemen koşarak kapılara kendimi çarparak dışarı attım kendimi.
En son kendimi çarptığım kişi Kaan oldu.
Kaan şaşkın şaşkın bana bakıyordu
"Hey bal arısı ne oldu sakin ol"
Elim ayağıma dolaştı, konuşmak istiyorum ama konuşamıyorum. Kaan başını soyunma odasının kapısına doğru çevirdi, yüzünde bir an sinirli bir ifade belirdi. Ben de kafamı soyunma kapısına döndürdün ve Toprağı bize bakarken gördüm.
Kaan Toprağın üstüne doğru yürümeye başladı
"Lan sen ne yaptın Duruya!"
Çok korkuyorum sanırım Kaan yanlış anladı.
"Kaan dur!"
Fakat Kaan durmadı ve Toprağa yumruk attı...
Spor salonu tam anlamıyla kaos ortamına döndü, ben ise dona kaldım ne yapıcağımı ne diceğimi bilemedim, her şey benim yüzümden oldu. Biraz sonra müdür geldi ve üçümüzü odasına aldı.
Hepimizle teker teker müdür odasında konuştu, Toprağın yüzüne bakamıyorum utancımdan, Kaan'a ise çok öfkeliydim. Müdür hepimizle konuştu ben 1 gün, Kaan 5 gün, Toprak ise zaten okulun öğrencisi olmadığı için hiç ceza almadı. Aslında Toprak bir şey yapmamıştı pek fazla ama o da Kaan'a yumruk atmıştı en azından antrenman cezası alabilirdi ama tabiki Toprak sonuna kadar haklıydı. Her şey benim yüzümden olmuştu ve Kaan benim yüzümden antrenmanlara katılamayacak ve büyük olasılıkla antremansız kaldığı için maçlara çıkamayacaktı.
Her şeyi yine mahvetmiştim, müdürden cezamı aldıktan sonra Topraktan ve Kandan özür dileyerek eve gittim. Artık devamsızlık umrumda değildi. Artık hiçbir şey umrumda değildi. Kaan niye Toprağa bu kadar saldırgan davranıyor tek düşündüğüm yol boyu bu oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Melez Vampir
VampiroBaşına geleceklerden habersiz her gün gibi normal bir güne uyandığını düşünüyordu ama yaşayacakları bütün bildiklerini değiştirecekti. Normallık artık ona çok uzaktı...