9-Kimsin Sen?

391 22 0
                                    

Kaan beni gizli bahçemize götürdü. Burası okulumuzun arka tarafındaki ağaçlık bölge, ara sıra Kaan ile kafamızı dinlemeye buraya geliriz fakat son zamanlarda ben tek başıma buraya gelir oldum.

Biraz zaman geçtikten sonra kendime geldim.
Kaan:
-"Daha iyi misin bal arısı?" dedi.

Mutsuz bir ifadeyle:
-"Iyiyim, tüm okula ve Toprağa rezil oldum sadece" dedim.

Kaan meraklı bir ifadeyle:
-"Sahi bu Toprak ne iş?" dedi.

Kaan ile uzun süredir sohbet edemiyoruz adam akıllı, genelde onun hep bir işi oluyor ve sadece tenefüslerde görüşebiliyoruz, bu yüzden daha ona Topraktan bahsedememiştim fakat şu an anlatmaya hiç halim yoktu.

-"Uzun mesele sana bir ara anlatırım, şu an hiç halim yok." dedim.

Kaan kindar bir bakış attı.

Bir süre sonra ağaçların arasından bir ses geldi ve bir kişi belirdi. Bu Topraktı. Toprağı görünce oldukça şaşırdım, bizi nasıl bulmuştu anlam veremedim çünkü burayı sadece ben ve Kaan biliyorduk.

Toprağın elinde çikolata vardı. Yanımıza doğru geldi.
Kaan aniden:
-" Ah, antremana geç kaldım" dedi.
Yanımızda hızlıca uzaklaştı. Toprakla ben kalmıştık sadece.

Toprak mahçup bir ifadeyle:
-"Özür dilerim, bu kadar motoru hızlı kullanmamalıydım. Gerçekten böyle olacağını bilmiyordum" dedi.

-"Önemli değil" dedim

Bu cevabım Toprağı tatmin etmemiş olmalıydı.

Toprak tekrardan çıkışarak:
-"Hayır cidden özür dilerim" dedi

"Artık özür dilemeyi kes! Olan oldu." demek geliyordu içimden fakat:

-"Cidden önemli değil, hayatımda ilk defa motora bindim ve sanırım bu ilk ve son oldu" dedim.

Toprak mahcup bir tebessüm etti ve elindeki çikolatayı uzattı.
-"Bu belki telafi eder" dedi.

Uzattığı çikolatadan bir parça aldım. Bir süre sessizce oturduk.Tenefus zili hafif de olsa duyuluyor buradan. İlk ders bitmişti bile fakat Toprak derse girmedi ve benimle oturmaya devam ediyor.

-"Derse girmeyecek misin?" dedim

-"Sen giricek misin?"dedi.

-"Sanırım hayır, bugünlük bu kadar rezillik yeter bence" dedim.

-"Sanırım bende girmicem, bugün pek bir giresim yok" dedi.

Aklımda Toprağa sormak isteğim onlarca soru var ama dile getirmeye çekiniyorum. Onu tanımıyorum fakat gizli bahçemizde başbaşa oturuyoruz ve tüm bu olanlar bana oldukça tuhaf geliyor.

Toprak aslında kimdi ve nasıl bu kadar çabuk hayatıma dahil olmuştu?
Tüm bu sorular kafamın içinde dönüyordu.

Bir anda çıkıştım, kelimeler ağzımdan istemsizce döküldü:
-"Kimsin sen?" dedim.

Aman allahım bunu dışından mı dedim ben?? Hayır cidden bu olmaz. Ve şimdi Toprak bana kafasını dönüyor evet sanırım konuşmaya başlıcak birazdan ve dışımdan dediğime artık eminim.

Toprak suratındaki ukalâ bir gülümse ile:
-"Cidden bunu çok mu merak ediyorsun, olamaz ama tüm gizemi bozmaya çalışıyorsun. Ben senin azrailinim seni kendime aşık edip en beklenmedik anda seni öldüreceğim..."

Mafya Ve Melez VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin