Araba darmadağın olmuştu. Feci şekilde Toprağın başından kanlar akıyordu. Toprağın bilinci tamamen kapandı. Duru gözlerini açmaya çalışıyor ama bunu yapmakta çok zorlanıyor. Birazdan avcılar arabaya yaklaşıcak ve onları çayır çayır yakacak. Acilen bir şey yapmaları lazım yoksa bu hikayenin sonu geldi. Duru avcıların onlara 4-5 kişi yaklaştıklarını duyar. Kemerini açıp arabadan çıkmaya çalışır ama bunun için çok kuvvetsizdir. Sonlarının geldiğini düşünmeye başlar.
Adım sesleri yavaş yavaş daha yakından gelmeye başlar. Ayak seslerinin dört farklı kişiye ait olduğunu duyumsar. Adam ters dönmüş arabanın camına başını eğer.
-"Sonun geldi küçük şeytan, artık kaçabileceğin bir delik kalmadı!"
Adamın sözleri biter bitmez arkadaki diğer adamların boğuşma sesleri duyulur. Bunu duyar duymaz diğer adamda hemen doğrulur ve çatışma başlar. Beş altı el silah sesi duyulur. Duru ne olduğuna anlam vermez. Toprağa bakar. Toprak baygın bir şekilde yatmaya devam ediyordur. Duru arabadan çıkmak için çırpınmaya devam eder. Ama başaramaz. Biraz sonra çatışmanın sona erdiğini farkeder. Yine ayak seslerini duyar. Bu sefer bir kişi onlara doğru geliyordur. Adam kafasını eğer. Duru karşısındaki kişiyi görür görmez tutulur kalır.
-"Merhaba bal arısı, her şey için çok üzgünüm. Ama şimdi özür dilemeye vaktimiz yok. Bir an önce sizi kurtarmalıyım."
Duru Kaan'ı görür görmez istemsizce rahatlar. Her ne kadar ona karşı öfke dolu olsa da, kaanın babası onların peşinde bir orduyla olsa da her zaman Kaan'ın ona kıyamayacağını içten içe hissetmiştir.
...
Duru'nun bilinci yerine tam anlamıyla gelmiştir. Toprak ise hala baygındır. Kaan Toprağın yaralarını dikmiş, tedavi etmeye çalışmıştır. Duru'nun ise tüm yaraları nerdeyse kendi kendine iyileşmiştir.
Duru bu iyileşme karşısında şaşkınlık içindedir.-"Çok güçlü bir vampir olduğunun farkındasın değil mi?"
Duru omuz silker. Kaan'a soracağı çok fazla soru vardır kafasında. Ama sadece iki kelime dudaklarından dökülür.
-"Neden Kaan?"
Kaan derin bir iç çeker. Nereden başlayacağını düşünüyor gibi bir sağa bir sola doğru haraket eder.
-"İnsan ailesini seçemiyor Duru ama arkadaşlarını seçebiliyor."
Duru sinirlenmeye başlar.
-"Ne zamandan beri biliyorsun, bu planı ne zaman kurdunuz?"
Kaan'ın suratı düşer.
"İnanamıyorum Duru, gerçekten senin ölüm planını kurduğumu düşünmüş olamazsın değil mi?"
Duru iyicene öfkelerin ve bir hışımla ayağı kalkar.
"Kaan! Söylesene bana nasıl düşünmeyeyim. Sizin klübenizde can çekmiştim ben. Sana gelirken. Üstelik ailem sandığım insanlar aslında beni ve gerçek soyumu öldürmek isteyen seri katilmiş. Annem ve babam dediğim kişiler benim celladımmış. Şimdi de gelmiş 'seni öldüreceğimi düşünüyor olmazsın' diyorsun. Artık ben ne düşüneceğimi bilmiyorum, bilmiyorum!..."
Duru ağlama krizine girer ve çığlık çığlığa ağlamaya başlar. Kaan'da daha fazla kendini tutmaz ve o da hüngür hüngür ağlamaya başlar. Sesleri duyar duymaz Toprak ayılır ve ayağa fırlar. Kaan'ın boğazına yapışır.
-" Aşağılık herif seni öldürücem!"
Kaan'da çırpınarak Toprağın boğazını sıkmaya başlar. Soluk soluğa Kaan konuşmaya çalışır.
-"Gerizekalı adam ben olmasan gebermiştin."
Duru hemen kendine gelir.
"YETER! Yeter diyorum size."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Melez Vampir
VampirosBaşına geleceklerden habersiz her gün gibi normal bir güne uyandığını düşünüyordu ama yaşayacakları bütün bildiklerini değiştirecekti. Normallık artık ona çok uzaktı...