THE GANGSTER WHO SAVE ME | HDH Ink
BAB 13
SAKAZUKIGOTOQavin tiba di tempat rahsia Wolf petang itu setelah pertemuannya dengan lelaki misteri itu berakhir. Kaki Qavin melangkah masuk ke dalam dan seperti yang sudah dia jangka, Torviana akan menyambut kedatangannya dengan cara yang tersendiri.
Bunga bunga rose putih dia tabur di atas tangga menuju ke tingkat atas. Tempat itu sangat wangi. Qavin menapak anak tangga satu persatu. Apa lagi yang bakal Torviana lakukan kali ini. Qavin sampai di kolam renang. Torviana sedang berendam di dalam kolam. Dengan baju mandi serba putih. Rambutnya dihiasi dengan lilitan bunga putih. Qavin tahu dia sangat cantik. Melihat Qavin ada di depan mata, Torviana tersenyum.
"So, akhirnya kau dah sampai. Lewat sedikit tapi ... masih ada sedikit Wine saya tinggalkan untuk kau. What If, kau buka baju dan masuk di kolam ni dengan saya." Kata Torviana penuh mengharap. Qavin menggeleng.
"Saya nak cepat. Saya nak jumpa Daddy saya dulu sebab ada benda penting yang saya bak bagitau dia.."
"Qavin!!" Torviana marah pula. Sejak tengah hari tadi dia menunggu Qavin. Melihat reaksi kecewa di muka Torviana membuat Qavin bingung. Menyesal pula dia datang ke situ. Sepatutnya dia terus balik ke rumah agam tadi.
"Torvi... I cannot accept Your feeling for me okay. Stop hoping already." Kata Qavin, nada suara ditekan supaya Torviana tahu dia tidak bergurau.
"But why?! Apa yang kurang dengan saya. All the man out there want me, and Saya masih yakinkan papa yang saya akan kahwin dengan kau saja! Qavin!!"
"Saya tak pernah janji benda macam tu pada kau Torvi. I was in love now. Really in love. Please. Love yourself more before You love someone else. Don't Marry a Wolf. Kahwin dengan lelaki biasa yang boleh bawa kau pergi dari dunia gelap ni. You're too pretty to be a here."
"No! Saya tak akan kahwin kalau orang tu bukan Qavin Dorian Lee!" Torviana menjerit. Qavin tersentak. Apa lah yang dia akan lakukan. Dia hanya menganggap Torviana adiknya selama ini.
"I have a Girlfriend Torvi. I love her."
"Who is She? A Wolf too?" Renungan Torviana tajam kepada Qavin.
"No."
"Cantik?"
"Urmmm. To Much pretty. So beautiful."
Torviana menarik muka masam. Bibirnya menjuih kebawah. Pengakuan itu membuat dia sedih.
"So, saya tak cantik lah?" Kata Torviana dengan air mata di pipi. Qavin mengaru kepalanya."Cantik. Tapi my feelings for You is not like what I have for her. She's the only one." Jawab Qavin lagi. Torviana mengesat air matanya. Dia keluar dari kolam renang. Tanpa memandang Qavin dia masuk ke dalam bilik persalinan. Pintu dihempas kuat. Qavin turun ke tingkat bawah. Dia mengarahkan Bodyguard berjaga.
"Pastikan dia balik ke kediaman Wolf 5 selepas ni." Pesan Qavin kepada mereka.
BROOMMMMM! Kereta Qavin memecut laju meninggalkan tempat itu. Torviana menangis sendirian di dalam bilik persalinan. Dan untuk kesekian kalinya, cintanya ditolak oleh Qavin. Sejak mereka masih kecil, dia sudah banyak kali mencurahkan perasaan cintanya kepada Qavin dan dia akan sentiasa berakhir dengan tangisan seperti itu.
"Stupid!" Torviana marah kepada dirinya sendiri.
APARTMENT SHAISTA ADEELA
DING DONG!
Doorbell berbunyi. Shaista sedang melakukan senaman yoga waktu itu. Dia membuka mata dan menoleh ke arah pintu. Siapa yang datang petang itu? Puan Ania? Mungkin juga. Qavin ada berpesan yang ibunya akan datang ke situ. Tanpa berlengah, Shaista membuka pintu. Terpacul wajah seorang Bodyguard lelaki di hadapan pintu.
YOU ARE READING
THE GANGSTER WHO SAVE ME
AksiRANKED #1 In WRITER 28/3/2019 COMPLETED ✅ SINOPSIS SHAISTA ADEELA, Model terkenal yang kecundang dengan hubungan percintaannya. Pengkhianatan berlaku sehingga dia kehilangan semuanya dalam sekelip mata. Dia juga dimasukkan ke dalam Penjara atas tu...