[5]

660 61 16
                                    

2 Temmuz, Salı

Öğlen.

Son birkaç gündür hiçbir şey yazmadım. Takdir edersin ki depresyon bunu gerektiriyor. Neyse, abartmayalım.

Bu aralar garip şeyler olmaya başladı, son birkaç gündür, günde en az bir kere kustum. Muhtemelen genelde soğukta oturduğum ve hiçbir şey yemediğim için -bazen Vision, Natasha ya da Tony ağzıma bir şeyler tıkıyorlar ama genelde en sevdiğim şey bile olsa tadı tahta gibi geliyor-, vücut direncim düştü ve üşütmüş olmalıyım. Sana bir keresinde anlatmıştım, hatırlamıyorsun tabii ama,  yine de tekrar anlatacağım. Lenf sistemi diye bir sistem vardır ve bu sistem bağışıklık zımbırtılarını üretirler. Bu zımbırtıları üretenler de aslında lenf düğümleridir -bak, ne kadar saçma anlattım, bu yüzden lisede kimse bana soru anlattırmıyordu-. Bu lenf düğümleri kasıkta, iki göğüsün ortasında ve çene altında bulunur genelde. Çene altındakilere bademcik denir. Bir rivayete göre çok gülen kişiler gülünce göğüsü titreştiği için lenf düğümü zımbırtılar üretir ve bağışıklığı artarmış. Üzgün kişiler de tam göğüsüne vururlarmış ki lenfleri çalışsın da bağışıklıktan düşmesinler ama bildiğin üzere göğüsüme pek vurduğum söylenemez, bağışıklığımın düşmesine şaşmamalı.

Şimdi şunu diyebilirsin, neden anatomi kitabı gibi beş paragrafa yetecek kadar cümleyi bana anlattın? Bilgi bilgidir işte, üzülürsen göğüsüne vur da düzel diye, belki.

Tamam, başından beri saçmaydı, boşver. Asıl sorun daha da garip olan diğer şey. Seni birkaç kez tam odamın camı önünden geçerken gördüm. Bahçede dolaşman normal. Asıl anormal olan şey bana bakışın, sana baktığımda kafamı çevirişin ve yürümeye devam edip gidişin.

Ne yapmaya çalışıyorsun? Beni daha da berbat bir hale getirmeye calışıyorsan harika bir yol. Beni merak ettiğini düşünsem... muhtemelen vicdan azabı falan yaşıyorsun. Senin vicdan azabına ihtiyacım yok. Sana da yok artık. Sonsuza dek yas tutacak değilim ya, her şeyi unutman benim suçum falan değil, ne yaparsan yap.


2 Temmuz, Salı

Gece yarısı.

Yalan söyledim. Seninle ilgili olan her şeye ziyadesiyle muhtacım. Affet beni.

i should've kissed you longerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin