Hitetlenül néztem az előttem álló Angelo-t.
Mintha most látnám először...
Mikor megköszöntem neki amit tett, olyan tűz gyulladt a szemeiben ami bárkit megperzselt volna.
Nem gondolta volna, hogy neki mondok köszönetet. De hát miért Domenico-nak hálálkodtam volna ha egyszer Angelo végezte a munka oroszlán részét. Olyan volt mintha nem hinné el, hogy Ő is tehet olyat amiért neki mondanak köszönetet. Megérdemelte hisz megmentette Caterina-t.Ha valaki hát akkor én tudom milyen másodiknak lenni.
Caterina a különleges, a kedvenc, az erős, a határozott, a magabiztos, a jó kislány.
Ő az etalon!
De nem nekem. Nekem Ő csak a nővérem. Nem példaképként tekintek rá.Viszont Angelo-ról lerí, hogy bármikor szívesen helyet cserélne Domenico-val. Bár ez érthető.
Nagyon nagy rang az ha valaki Capo lehet. Ezt nyilván Angelo még jobban tudja mint én.- Lehet, hogy jobban kijövünk majd mint gondoltam! - mondja és nem tehetek róla de elkap a nevetés.
- Hát persze. Főleg akkor ha visszalépsz az esküvőtől! - mondom én mire látom, hogy ráncolja a szemöldökeit.
- Te is tudod, hogy nyomós indok kellene ahhoz, hogy visszaléphessek. Én viszont semmi ilyen okot nem látok.
- Akkor találj ki valamit! - annyira bizakodva nézek rá amennyire csak tudok.
- Meglátjuk mit tehetek! - egyre közelebb lépkedett hozzám, majd tett egy kört körülöttem úgy, hogy közben finoman végig húzta a kezét a derekamon. - Majd még beszélünk róla Bébi.
- Csak minél hamarabb. - szóltam utána és még magam is alig hittem el, hogy milyen morcosan csengett a hangom.
Egy kacsintás erejéig visszafordult majd kisétált az ajtón.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Fogalmam sem volt mihez kezdjek magammal a nap hátralévő részében. Sehol nem találtam a helyem.
Egyfolytában Angelo és az a 'bugyiszaggató' tekintete lebegett a szemem előtt.
Szokták mondani, hogy nem szól a szám akkor nem fáj a fejem, de én megint hamarabb szóltam mint hogy gondolkodtam volna.
Angelo közelében egyszerűen nincs összeköttetésben a szám az agyammal.
Azon gondolkodtam, hogy ha Ő visszalép az esküvőtől akkor vajon ki fog elvenni? Szerelemből így sem - úgy sem házasodhatok. Azt viszont be kell látni, hogy még ha ez egy kényszerházasság is attól még apám sokkal rosszabb férjet is találhatna nekem mint a Capo egyik fia. Így legalább a hírnevük miatt sem fognak sok gonoszságot elkövetni ellenünk. Hiszen az Ő nevük nem mocskolódhat be.Azt hittem már szétrobban a fejem a sok gondolattól amik egymást kergették össze-vissza de szerencsére egy kopogás megmentett.
- Camila? - dugja be a fejét az ajtón Claree, a húgom. - Nincs kedved elmenni valamerre?
Olyan csalódottan és letörten kérdezte, hogy a szívem is belesajdult. Ismerem ezt a hangsúlyt. Én is sokszor használtam már.
- Többiek?
- Lent vannak a nappaliban.
- Mit csinálnak?
- Balhéznak. Carlo meg Cat megint kihúzta a gyufát. Nem akarom végig hallgatni. - annyira megsajnáltam.
- Mit szólnál ha kiszöknénk és elmennénk moziba?
- De ha a kocsid eltűnik azt úgyis észreveszik. Ha meg gyalog indulnánk az túl messze lenne.
- Azt mondtad, hogy Carlo-val és Cat-tel balhéznak? - bólint - Akkor vigyük Carlo kocsiját. A hátsó ajtón kilopakodunk és beszállunk. Én a vezető ülésre, te pedig beugrasz a baloldalon a hátsó ülésre. Oké?
- Oké. Lent találkozunk, hogy ne legyen túl feltűnő az, hogy együtt megyünk. - okos!
Kb tíz percet vártam majd óvatosan és halkan lelopakodtam. Kiosontam és beültem a vezető ülésbe. Szerencse, hogy Carlo itthon sosem veszi ki a kulcsot.
- Claree? - kérdezem suttogásnál picit hangosabban.
- Itt vagyok. - jön fel a két ülés közül. - Indulhatunk.
Sikeresen és lebukás mentesen odaértünk a moziba.
Claree-vel nagyon jól éreztem magam. Végre kicsit ki tudtam kapcsolni. Nem járt a fejem folyamatosan a sok gondon. Végre túl tudtam lépni rajta még ha csak rövid időre is.- Ez nagyon jó film volt. Simán megnézném újra. - lelkendezett a húgom.
- Én is. - mosolyogtam rá majd Ő gyorsan elszaladt a mosdóba.
Alig telt el öt perc és már mögöttem is volt. Egymást ölelve sétáltunk tovább.
- Már két testőr is követ. - suttogja nekem.
- Hogy érted, hogy kettő? - kérdezem összezavarodva.
- Max és Stefano.
- De hát Stefano nem az én testőröm.
- Lehet csak akkor érez Angelo eléggé biztonságban téged ha a saját testőrét küldi utánad.
Tovább sétálunk, beszállunk a kocsiba ám indulás elött a telefonomra nézve látom, hogy egy üzenet vár Angelo-tól.
'A' Seggfej: Felejts el mindent amit a visszalépésről mondtam! Nem lépek vissza! Ezt tekintheted büntetésnek!
Hidd el... Annak tekintem!
* Sballato - Lebuktam?! *
YOU ARE READING
ANGELO!✔
RandomB.E.F.E.J.E.Z.E.T.T. Kényszerházasság? ✔ Elrontott múlt? ✔ Hogy mi lehet velünk, és belőlünk azt kizárólag csak mi dönthetjük el! Félek, hogy túl sokáig tartott míg erre rájöttem...