10.- Matrimonio! /A./

8.1K 328 25
                                    

- A tükör előtt állva, mind a tíz körmöm lerágva, várom, hogy a bátyám itt legyen, hogy ne kelljen megint megvernem! - morogtam az orrom alatt egy rögtönzött versikét.

- Tesó, egy költő veszett el benned!- röhög hangosan Alex.

- Alex inkább takarodj azt nézd meg mi van Domenico-val mert már kikészülök teljesen.

Már egy év telt el azóta, hogy Domenico és Caterina összeházasodtak. Jön náluk a baba. Domenico pedig meg akarta ölni Caterina-t mert fény derült egy sötét titokra a múltjából. A hülye persze ezt elmondta Cat-nek aki megfutamodott és lelépett a jó isten se tudja hova. Terhesen. Hónapok óta nem került elő. 

Ez engem pont nem érdekelne, csak, hogy a bátyám azóta folyamatosan iszik, szív és szándékosan tönkre teszi magát. Ami nagy szívás, tekintve, hogy már Ő a Capo mert apánk meghalt és most arra várok, hogy végre idetolja a pofáját és kezdődhessen ez az istenverte esküvő.

Egy év! Ez volt a megállapodás! Egy évvel Domenico-ék után veszem el Camila-t. Az egy év letelt, én pedig arra várok, hogy a bátyám vajon megjelenik-e vagy már meghalt drog túladagolásban. Szemét paraszt!

Egyáltalán nem sajnálom Caterina-t. Mindenkiből megpróbáltuk kiszedni, hogy hol van de Carlo jól elrejtette. Mert az teljesen nyilvánvaló, hogy a kicsi Conti segített neki elszökni és persze elrejtőzni. De nagyon ügyesen csinálják. Semmi jelet nem ad magáról és fogalmunk sincs merre keressük, sőt mikor szorult a hurok Carlo nyakán még Ő is lelépett. 

Hogy a francba tud elbújni valaki a Capo elől?

Úgy, hogy Domenico az érzelmei alapján Capo nem pedig logika és józan ész alapján!

Domenico nem érdemli meg, a Capo címet úgyanis túl puha hozzá. Egy Capo legyen határozott és gyors, legyen tekintélyt parancsoló és erős akaratú. Na Domenico pont nem ilyen...

-Meghoztam! - csapódik ki az öltöző ajtaja és a bátyám lép be rajta, igen csak jól kinézve.

- Mi van? Féltél, hogy kihagyom a kis öcsém esküvőjét? - néz rám de látom, hogy a tekintete nem teljesen tiszta.

- Azok alapján, hogy tegnap elájultál és én segítettem, hogy magadhoz térj, igen, tényleg azt gondoltam, hogy nem jössz el.

- A Capo feladat körébe az is beletartozik, hogy megjelen minden fontosabb családi eseményen. - mondja mire csak egy szemforgatás a válaszom. 

Domenico-nak ebből is több jutott. 

Neki volt legénybúcsúja amit én nem tudtam megtartani mert rá kellett vigyáznom. Az Ő esküvőjén még ott volt az egyetlen családtagunk, az apánk, az enyémen már nem lesz itt. Ő neki nem terelődött el a figyelme a szertartás alatt, nekem viszont végig Őt kell majd szemmel tartanom.

Ismét csak második lettem!

De lesz valami amiben első leszek. Én nem ilyen családfő leszek mint Dom. Én nem fogom hagyni soha, hogy az érzelmeim eluralkodjanak rajtam, mert abból jó úgysem származhat. 
Én úgy fogom irányítani Camila-t ahogyan apánk tette a nőivel és persze egy ideig anyánkkal is. Lehet, hogy nem lett jó vége, de soha, senki nem kérdőjelezte meg a hűségét a maffia fele és soha, senki nem látta azt rajta, hogy a 'szerelme' előrébb van mint az üzlet és a különleges életvitel. 

Gyorsan lezavarjuk ezt a cirkuszt ami ma ránk vár, utána lelépünk nászútra ami igazából abból fog állni, hogy Camila-nak megmutatom, hogyan is tehet engem boldoggá. Nagyon boldoggá.

Utána pedig folytatódik tovább minden a megszokott kerékvágásban. 


Mert az én életemen egy esküvő mit sem változtat....







* Matrimonio - Esküvő! *

ANGELO!✔Where stories live. Discover now