4. - Avete creduto? /A./

8.8K 338 36
                                    


Ugye nem hittétek, hogy komolyan gondoltam mikor azt mondtam, hogy még átgondolom azt, hogy visszalépjek-e az esküvőtől?
Hát persze, hogy nem gondoltam komolyan! 

Camila csak úgy szabadulhat meg ettől az esküvőtől ha előtte összefekszik valaki mással. Aminek azért lássuk be igen csak kicsi az esélye.

Délután volt egy olyan rossz érzésem mintha valami hiányozna. Ez a 'valami' egész pontosan Camila és a húga volt. Én sajnos el voltam foglalva Domenico ügyeivel - miszerint megnevelte Carlo-t azért, hogy ezentúl is rajta tudja tartani a szemét Caterina-n - ezért nem tudtam meg időben, hogy megléptek. Valaki a kaputól jött be szólni, hogy a kicsi Conti - ez az öccsük - autója épp most távozik. Na már most, nagyon nem volt nehéz kitalálni, hogy ki is távozhatott az autóval ha az összes Conti - azt a kettőt kivéve - itt volt velünk a nappaliban.

Gondolom mondanom sem kell, hogy baromira mérges lettem rá. Elszökött. Testőr nélkül, biztonság nélkül és ráadásul egy olyan autóval amiben nem volt nyomkövető. Ez idegesített igazán. Hogy nem tudtam hol lehetnek. 
Viszont azt tudom, hogy Stefano arról híres, hogy bárhol, bármikor, bárkit képes megtalálni. Meg is találta Őket a városban lévő moziban. 
Kegyes voltam. Hagytam had élvezze azt a kis időt amit a húgával tölthet. 
Én szóltam Stefano-nak, hogy mikor leplezheti le magukat. És mikor jelezte, hogy a lányok észrevették Őket egyből ment is az sms Camila-nak. 

Az időzítésem hibátlan és tökéletes volt mint mindig. 
Domenico pedig büszke volt rám mert ennyire agyafúrt voltam.

Elhitettem vele, hogy átgondolom az ajánlatot, hogy visszalépek az esküvőtől. Így viszont, hogy kiszökött azt írtam neki, hogy felejtse el, hogy visszalépek. 
Nem jutott eszembe visszalépni de Ő most azt hiszi, hogy ez a büntetése. 
És mint tudjuk - akár csak Domenico esetében - az Ő büntetése az Én jutalmam. 

Azt gondoltam, hogy Camila nem lesz nehéz feladat. Azt gondoltam, hogy csak a szája jár és, hogy fele annyira sem kemény mint mutatja de be kell látnom tévedtem.
Több benne a harciasság mint vártam. Ráadásul Ő ki is mutatja mindenkinek, hogy nem fél szembe szállni akárkivel. 
Érzem, hogy nekem is és Domenico-nak is nehéz életünk lesz a Conti lányok mellett. 
Időbe fog telni mire beidomítjuk Őket. 
Camila egyáltalán nem kezes sőt talán a lázadó a legjobb szó rá. Amit már csak azért sem értek mert láttam, hogy az apjuk, hogy neveli Őket és olyan verések mellett amiket Ők is kaptak sokan már rég meghunyászkodtak volna, de Ők nem. Ők magasra emelet fejjel küzdöttek tovább a sorsuk ellen. Legalábbis Camila. Mert Caterina-n nem látom, hogy küzdene. De az Ő kapcsolatuk merőben más. Domenico elfedi az érzésit, de attól még tudom, hogy vannak neki. Látom, hogy néz Cat-re mikor azt hiszi senkisem figyeli és Cat is így néz Domenico-ra.

Szerelmes bolond! Nem tudja mit veszít ha ezt így folytatja tovább! 
Egy ember mellett kell leélnünk valószínűleg az életünket, de a mi szempontunkból nem feltétlenül jelent monogámiát. Mi lefeküdhetünk esküvő után is bárkivel.

Hát basszus! Tőlünk szinte elvárják, hogy ezt tegyük!

Domenico fél az érzéseitől mert azt hiszi, hogy olyan mint az apánk. De én már előre látom, hogy mire eljön az esküvő addigra őrülten bele szeret Caterina-ba. 
Én nem félek az érzéseimtől de eszemben sincs bárkibe is beleszeretni! Én annál erősebb vagyok!

Egy valamiben vagyok csak biztos... De abban nagyon: 

Én NEM leszek szerelmes Camila Conti-ba!





* Avete creduto - Elhitted? *

ANGELO!✔Where stories live. Discover now