- Honnan került ide ennyi barom? - kérdezem mogorván leginkább magamtól de mivel Stefano is itt van így úgy érzi válaszolnia kell a költői kérdésemre.
- Domenico túl engedékeny volt. Olyanok is vannak akiknek semmi keresnivalója itt.
- Sajnos eggyet kell, hogy értsek. De ez hamarosan megváltozik. Nem marad itt ennyi puhány ember. Ez itt a maffia. A Capo dei Capi főhadiszállássa. Nem óvoda! Hulljon aki nem bírja az iramot. - mondom ellentmondást nem tűrő hangon és látom, hogy Stefano bőszen bólogat majd egyszer csak telefoncsörgés zavarja meg a szoba csendjét.
Minden testőrnél van mobil így tudnak beszélni baj esetén egymással. Stefano mobilja csörög. Kérdőn rám néz majd bólintok, hogy vegye fel.- Liam! - Ő Camila új testőre. Vagyis nem annyira új. Kb 1 éve már mellette van. Katona volt és baromira szigorú. Jót tesz egy neveletlen Continak. - Nézd meg! - Stefano idegessé válik amitől én is az leszek. Szokatlan jelenség és igen ritka - Értem. Indulok. - leteszi a telefont és ràm néz. - Tudom főnök, hogy sok a dolgod. Ha akarod intézhetem helyetted...
- Mondd már miről van szó!
- Camila rosszul lett. Összeesett otthon. Elájult. Nem tudni mitől, de Liam már elindult vele a kórházba.
- Akkor indulunk mi is. Azonnal mellette kell lennem! - nem kerüli el a figyelmemet a meglepődött tekintete de most ez a legkisebb problémám így majd később foglalkozom vele. A kocsiban az utat végig idegeskedem. Nem győzök rászólni Stefanora, hogy hajtson gyorsabban de Ő sem tud repülni és balesetet sem akar okozni, így próbálok türelemmel lenni míg odaérünk. Azonban ahogy Stefano lassít, hogy parkolót keressen én kiugrom a kocsiból és már rohanok is befelé a testőröm legnagyobb bosszúságára hiszen így, ebben a helyzetben igen nehezen tudna most megvédeni ha támadás érne, de jelenleg ez sem érdekel. - Hol van Camila Black? - kérdezem sietve a nővértől aki csak végig mér és amilyen lassan csak tud úgy válaszol.
- Hozzátartózója?
- A férje vagyok.
- Második emelet, 202-es szoba. - néz a papírjaira majd futva teszem meg a hátralévő utat. Amint odaérek szinte berobbanok az ajtón és azt látom, hogy a feleségem az ágyon fekszik és egy orvos áll mellette. Mindketten hitetlenül pillantanak rám de nem foglalkozom semmivel, odalépek Camila mellé és megfogom a kezét majd egy csókot lehelek az ajkaira és hátrébb húzódva végig mérem az orvost.
- Ezekszerint hozzátartózója a kisasszonynak?
- A férje vagyok. - mondom és várok, hogy az orvos belekezdjen abba, hogy mit is keres itt Cami
- Elájult mert a szervezete majdnem kiszáradt és rettenetesen legyengült. Holnapig bent tartom megfigyelésre és azért mert infuziót kap, hogy a szervezete visszanyerjen valamennyit az elvesztett értékekből.
- Értem. Rendben, köszönjük doktor úr. - kezet fogok az orvossal és nézem ahogy távozik. - Te nem eszel és iszol amíg nem vagyok otthon? - kérdezem morcosan Camilatól miközben a szemébe nézek.
- De igen.
- Bár ha jobban belegondolok sosem vacsorázol velem és inni sem láttalak mostanában pedig régebben mindig egy pohár vízzel kezdted és zártad a napot.
- Angelo....
- Baj van Camila? Beteg vagy? Mi a probléma? Fogyni akarsz? Ugye tudod, hogy nincs rá szükséged mert így vagy gyönyörű ahogy vagy.
- Angelo...
- Mondd már ki Camila, hogy mi van mert tényleg nem tudok mit tenni amíg nem tudom, hogy mi a probléma.
- Terhes vagyok Angelo. - mondja ki hangosan és lehajtja a fejét.
Nem pislogok. Nem szólok semmit. Nem tudok mit mondani. Nincs mit mondanom. Erre nincsenek szavak...
Az ember kaphat sokkot örömhírtől? Mert velem most valószínűleg ez történt!
* Inaspettato - Váratlan *
YOU ARE READING
ANGELO!✔
RandomB.E.F.E.J.E.Z.E.T.T. Kényszerházasság? ✔ Elrontott múlt? ✔ Hogy mi lehet velünk, és belőlünk azt kizárólag csak mi dönthetjük el! Félek, hogy túl sokáig tartott míg erre rájöttem...