26. - Cambiamento! / C. /

7.7K 354 30
                                    

- Végre itthon vagy angyalkám! - símitok végig Chloe haján miközben alszik az ágyában.

2 év eltelt.
Chloe-t elrabolták. A saját anyánk és húgunk. Caterina totál bekattant és megölte mindkettőt.
Szerencse, hogy Chloe ebből nem érzékelt semmit azonkivül, hogy volt egy kis feszültség.

A mi kapcsolatunk Angeloval változatlan. Én szerelmes vagyok belé és ezt tudja is, Ő viszont még mindig nem tudta kimondani. De nem számít. Mert én gondoltam, hogy így lesz.
Hisz mit is várhattam volna egy férfitől aki ennyire makacs és önfejű.
Kimutatja, hogy szeret. Mert védelmez és mindig mellettem áll. A kommunikáció is működik közöttünk de akkor sem hajlandó arra, hogy kimondja. 
Nem tudom mivel érhetném el, de igazából annyira már nem is akarom. Nem a szavak fontosak hanem a tettek. A tettein pedig érzem, hogy szeret.

- Látsz rajta bármi változást? - kérdezi tőlem Caterina, én pedig végig nézek a csodálatos unokahúgomon és nemet intek a fejemmel az aggodalmaskodó nővérem felé.

- Semmi baja Cat. Ugyanolyan tökéletes mint volt. - suttogom és egyedül hagyjuk a szobában a kis hercegnőt had aludjon

- Én nem vagyok már ugyanolyan.

- Domenicoval mi van? - kérdezem mert tudom, hogy azért van ennyire maga alatt mert a férje sem áll mellette

- Összevesztünk. Provokáltam utána Ő megütött, majd amint felfogta mit is tett ott hagyott.

- Caterina miért teszed ezt magatokkal?

- Nem tudom. Sok ez már. Minden.

- Figyelj. Aludj rá egyet. Holnap megbeszélünk mindent. - felállok és ott hagyom a gondolataival.

Mikor a saját lakásunkba érek Angelo épp a kanapén alszik.
Odamegyek hozzá és az arcát simogatva keltegetni kezdem.

- Camila. - néz rám fáradtan

- Idelent aludtál el. Baj van?

- Nincs semmi. Csak fáradt vagyok nagyon. Nem fekszünk le?

- De, persze, gyere menjünk. - állok fel és megfogom a kezét majd magam után húzom fel a szobába.
Amikor felérünk egyszerűen csak átöltözünk és egymás mellé fekszünk. Nem akarja, hog közeledjek hozzá, nem akar szexelni. Egyszerűen csak a karjaiban akar tartani. Tudom, hogy valami történt.

Valami nagy ami ráadásul baj is...

Tudom, mert mikor félálomban van akkor csak magához húz, ad egy puszit a fejemre és azt suttogja, hogy

'Szeretlek Camila'





* Cambiamento - Problémák *

ANGELO!✔Where stories live. Discover now