Végig hallgattam ahogy a mellettem lévő szobába dugja a szobapincért!
Ekkora egy aljas, rohadt, dög, hogy lehet valaki?!
Elmenni észrevétlenül nem tudtam volna. Az meg, hogy keresztül sétáljak a nappalin a pornójuk alatt az szóba sem jöhetett.- Készen vagy? - kérdezi ismét hiszen most indulunk haza.
Haza?! Az nekem nem az otthonom. Ahol Ő van az nekem soha nem lehet az otthonom.
Azon gondolkodom, hogyan bosszuljam meg azt, hogy megcsalt. Mert ugyan bár azt ígértem, hogy ha megcsal akkor én is Őt, de elbátortalanodtam.
Soha nem a kedvességéről és a könyörületéről volt híres.
Viszont ez nem tarthat engem vissza attól, hogy ki akarjak törni ebből az aranykalitkából.- Készen! - felelek és elindulunk a magángép felé.
Angelo nem feszegeti a tegnap estét, de a szemét, széles mosolyából tudom, hogy pontosan tudja, hogy végig hallgattam az egészet és ezért rettenetesen büszke magára.
○○○○○○○○○○○○○○○○●●●○○○○○○○○○○
Mikor leszállunk a géppel a testőrök már ott várnak minket viszont többen vannak.
- Minek ennyi testőr? - kérdezem Angelo felé fordulva miközben a sötétített kocsikhoz sétálunk.
- Megdupláztam a védelmedet.
- Miért?
- Mert félek, hogy mivel benned is Conti vér csörgedezik ezért elszöknél mint a nővéred.
- Valamit nem vettél számításba. - mondom mosolyogva.
- Mit?
- Azt, hogy én erősebb vagyok mint Caterina! - ezzel ott hagyom és beülök a kocsiba Stefano mögé.
- Camila! - köszön Angelo testőre.
- Stefano! Kik a többiek?
- Majd Angelo bemutatja Őket mikor hazaértünk. - így indulunk el.
Az út lassan telik ha nem kívànt társaságban vagy. Már pedig Stefano társasága minden csak nem kívànt. Ugyanolyan mint Angelo. Természetileg és viselkedésileg is.
Mellette is halálosan félek, pedig elméletileg neki az lenne a feladatat, hogy nyugodt legyek vele. De nem megy.Mihelyst leállítja az autót már ki is ugrok és a liftbe pattanva suhanok felfelé Angelo emeletére.
Ő már fent vár.- Cami, gyere. Had mutassam be a két, új testőrödet! Ő itt Antonio. - mutat egy 30+os, mogorva, sötét hajú férfira aki csak bólintással köszön nekem. - Ő pedig Leo. - a másik egy 25-26 év körüli, magas, szőke hajú és világos szemű férfi, aki még egy mosolyt is megereszt a biccentés mellé. - Ő pedig itt Camila Black, a feleségem. - szorosan maga mellé húz, hogy megmutassa hova is tartozok. - Nekem most el kell mennem a klubba Domenicohoz de sietek vissza. - ad egy puszit a hajamra majd az új testőrökhöz fordul. - Vigyázzatok rá!
Mindkettő bólogat én pedig felmegyek kipakolni a bőröndökből.
Annyira unom magam és annyira idegen még ez az egész, hogy egész este nem találom a helyem a lakásban.
Most épp tv-t nézek. Valami halálosan unalmas, romantikus film. Annyira unom, hogy még a címét sem jegyeztem meg.
Valószínűleg elaludhattam a nappaliban mert egyszer csak azt érzem, hogy két hatalmas kar felemel és visz felfelé a lépcsőn. Már épp szólnék, hogy nekem a megcsalás után ne tegyen szívességet de ekkor odahajol és homlokon csókol. Egyből megcsap a friss, finom, erőteljes férfi illat. Csak, hogy ez nem Angelo illata.
Érzékelem, hogy letesz az àgyra, betakar és az ajtóból visszafordulva rámtekint.- Jó éjt drága Camila. Olyan régóta meg akartalak már ismerni. - és a szoba ajtó becsukodik majd minden elsötétül.
Kivéve az agyamat, mert abban csak most gyulladt fel igazán a fény.
Az a fény, ami új ötletet jelez...* Idee- ötletek *
YOU ARE READING
ANGELO!✔
RandomB.E.F.E.J.E.Z.E.T.T. Kényszerházasság? ✔ Elrontott múlt? ✔ Hogy mi lehet velünk, és belőlünk azt kizárólag csak mi dönthetjük el! Félek, hogy túl sokáig tartott míg erre rájöttem...