35. - Trio per sempre! /A./

10.7K 405 70
                                    

- Könyörgöm csak egy kicsit tarts még ki! - szólok rá Camilara teljesen elveszve.

- Te vagy az aki teljesen szétesett nem én. Angelo nyugodj már le! - kapja el a karom, hogy lassítson rajtam egy kicsit. Több kevesebb sikerrel jön csak össze neki.

- Nem tehetek róla hiszen most folyt el a magzat víz és még láttam is!

- A szülést is látni fogod szívem. Akkor mi fog történni veled?

- Nem tudom de induljunk már el az istenért. - kiálltok rá mire Ő meglepődve néz rám - Ne haragudj csak nagyon aggódom, izgulok és minden bajom van. 

Mire nagy nehezen a kocsiba kászálódunk olyan érzés mintha már bármelyik pillanatban megszülhetne az ülésen. Természetes, hogy erre a kisgyerekre még jobban vigyáztunk és fogunk is hiszen csak Ő lesz nekünk. Őt nem akarjuk elveszíteni. 

 A kórháznál kiugrom az autóból és Camilat is viszem magammal. Ő már az ágyon fekszik mire az orvos megérkezik. Ő a legjobb az országba, szóval nem, nem bíztam a véletlenre még akkor sem ha Camila állandóan ezzel húzott. 

- Camila készen áll? - kérdezi az orvos mire a feleségem csak bólint egyet és teszik amit tenniük kell.

Kettő gyötrelmes órával késöbb megszületik a kisfiunk hatalmas fekete hajjal és csodaszép nagy szemekkel. Elbüvölő. Valóban csodaszép lett. És nem csak azért mondom mert az apja vagyok. Meséset alkottunk. 
Az orvos elöszőr az én kezembe adja a drága kis jövevényt. Őt nézve pedig elgondolkodom mindenen.
Elgondolkodom az életemen. Azon, hogy milyen gyerekkorunk volt Domenicoval. Hogy elvesztettük az édesanyánkat és ez is befolyásolta az életünket abban, hogy olyanok legyünk amilyenek most vagyunk. Hiszen hármasban nőttünk fel egy kegyetlen és szívtelen apával. 
Aztán mikor Ő meghalt akkor mi váltunk zsarnokokká. 
Rájövök erre mikor a fiam tökéletesen ártatlan szempárjába nézek. Abba a szempárba akinek a tulajdonosát nekem kell felnevelnem és kell olyanná tennem amilyen szeretném, hogy legyen. Nem feltétlen kell azzá válnia aki én vagyok. Nem fogom erre kényszeríteni ahogyan a mi apánk tette velünk. De boldog leszek akkor is ha  Ő is erre az útra lép.

Most szóljatok hozzá. Egy maffia fönök is térhet jó útra! Hihetetlen még számomra is!

A kisfiamat Camila kezébe adom és a két karommal átölelem az életemben lévő kettő legfontosabb személyt. 

Történjen bármi velünk is az életünk során de nekik mindig lesz itt hely.


Itt. A védelmező karjaim között. 





V É G E 












* Trio per sempre - Örökre hármasban!*

ANGELO!✔Where stories live. Discover now