20. - Misguidance! /C./

7.7K 327 46
                                    

Egy férfinak alapvetően kettő érzése van. Vagy éhes vagy kanos. Szóval ha épp jól van lakva akkor biztos lehetsz benne, hogy dugni akar.

Ez Angelora is igaz!

De kezdjük inkább az elején...

- Szóval nem álmodtam... - suttogom magam elé mire mosolyogni kezd, belép a lakásba és közeledni kezd felém.

Nem mozdulok egy lépést se. Se előre, se hátra, csak állok egy helyben és várok a következő lépésére. Vajon van annyira bátor mint amilyennek gondolom?

- Nem hittem volna, hogy emlékezni fogsz rám. - már bent áll a személyes teremben - Annyira meg akartalak már ismerni.

- De miért?

- Mert tudtam, hogy nem vagy egy törékeny virágszál, de a szépséged híre eljutott mindenhova. - megfogta a derekam és magához húzott. - Csak mondd, hogy hagyjam abba és esküszöm leállok. - egy szót sem szóltam csak hagytam, hogy az ajka finoman az enyémhez érjen majd mikor kezeimet a nyaka köré fontam, vadabbul támadott nekem.

- Angelo... - lihegtem a legnyomósabb akadályt, mikor sikerült elhúzódnom tőle.

- Mindenre van megoldás, csak akarni kell. Én téged akarlak Camila! - mondta és újra megcsókolt ám ezúttal nem finomkodott...

Ez nap mint nap így ment. Többször mikor átléptünk volna egy határt mindig leállítottam.
De aztán egyik délután a jacuzziban fürödtem mikor belépett és meglátott. Azonnal tudtam, hogy hatással vagyok rá hiszen elsötétedett a tekintete és sűrűbben emelkedett a mellkasa.
Hozzám lépett, megcsókolt és kényeztetni kezdett. Nem mondtam semmit csak hagytam. Kiemelt a vízből, az ágyra fektetett és a combjaim közé nyomta az arcát. Egyszerre szívott és szopogatott közben az ujjai egyre mélyebben jártak bennem. Az őrület határára sodort.
Akaratlanul is elkezdtem Angelohoz hasonlítgatni és mintha megérezte volna mi zajlik bennem, abbahagyta mire panaszosan felnyőgtem.
Felállt, megnyalta a szája szélét és lenézett rám.

- Ez jusson eszedbe mikor este Ő dug téged! - egy utolsó csókot adott és ott hagyott.

Aznap este annyira fel voltam húzva, hogy amint Angelo belépett a lakásba azonnal lerohantam.
Ő pedig nem panaszkodott sohasem ezért. Élvezte mikor alatta nyögtem és sóhajtoztam, majd síkítva elélveztem.
Pedig egyik nyögésem, sóhajom és sikolyom sem neki szólt.

Ez kezdett lassan napi rutinná válni. Leo mindig felhúzott, Angelo pedig kielégített. Ennek az lett az eredménye, hogy lassan úgy érzem kezdek többet érezni Leo iránt. Minden szex alatt Ő jár a fejemben. Az Ő érintéséért őrülök meg. De Angelo gyanakvását csak szexxel lehet elcsendesíteni így Ő is kap belőlem egy darabot. Ez az ára annak ha életben akarom tartani magunkat.

Az ágyban fekszünk egy fenomenális szex után - ami leginkább azért volt az, mert Angelo helyett végig Leo járt a fejemben - mikor érdekes témát hoz fel.

- Beszélgettünk ma Domenicoval. - mondja halkan miközben a fejem a mellkasán pihen és Ő a hajamat simogatja.

Újabban Angeloval egyre több bensőséges pillanatunk van. Ezt az összebújást is Ő kezdeményezi. MINDIG. Mintha minél közelebb akarna tudni magához.
Mintha érezné, hogy szép lassan, de kicsúszok a kezei közül.

- Miről? - kérdezem

- Rólad. Rólam. Rólunk. - erre már felemelem a fejem és gyanakodva nézek rá.

- És mit?

- Azt, hogy jó téged ilyen boldognak látni. Még Domenico is észrevette, hogy szinte a föld felett lebegsz a boldogságtól. - ad egy puszit a fejemre és vizslatja az arcom. Basszus, basszus, basszus! Most nem szabad lebuknom vagy elárulnom magam egy apró kis jellel így szélesen mosolyogva válaszolok.

- Hát persze. Hisz azzá teszel. Egy ilyen fantasztikus együttlét után, hogyne lebegnék. Domeniconak igaza volt. - mosolygok, hogy elhiggye pedig valójában a legtöbb szavam hazugság.

- Én is így gondoltam. Jó éjt Kicsim. Ja és csak, hogy tudj róla holnapra szabad napot adtam minden testőrnek. Kettesben töltjük a napot. - ad egy újabb puszit és hátat fordítva nekem elalszik.

Fogalmam sincs, hogy fogom kibírni a holnapot vagy, hogy mik a tervei neki de már most tudom, hogy egy nagyon hosszú napnak nézünk elébé....







* misguidance - félrevezetés! *

ANGELO!✔Where stories live. Discover now