Blind DATE - Three

2.6K 190 35
                                    

(Zawgyi)

"မဂၤလာပါ.. ဒီတစ္​ပတ္​ရဲ႕ Young For Youthအစီအစဥ္​ကေန ျပန္လည္​ႀကိဳဆိုပါတယ္​"

Radioမွ မိန္​းမပ်ိဳ​ႏွစ္​​ေယာက္​၏ အသံခ်ိဳခ်ိဳက အဲကြန္​းစိမ္​့စိမ္​့ ဖြင္​့ထား​ေသာကားထဲ ပ်ံ႕လြင္​့လာသည္​။

"မဂၤလာပါ Cherry​ေရ.. တို႔ ဒီတစ္​ပတ္​ရဲ႕ ​ေအာင္​ျမင္​သူလူငယ္​က ဘယ္​သူမ်ားျဖစ္​မလဲ​ေနာ္​"

"May သတိထားမိလား မသိဘူး.. အခုလူငယ္​​ေတြၾကား​ ေရပန္​းစား​ေနတဲ့ Winter Fashion​ေတြ အ​ေၾကာင္​း"

"အိုး.. သိတာ​ေပါ့.. မၾကာ​ေသးခင္​ကမွ Showကို Liveက​ေန May မ်က္​ျမင္​ၾကည္​့လိုက္​ရတဲ့ဟာ.. design​ေတြအားလံုးက May အႀကိဳက္​​ေတြခ်ည္​းျဖစ္​​ေနလို႔ ခက္​​ေနတယ္​ Cherry​ေရ"

"​အမွန္​ပဲ May​ေရ.. ဖန္​တီးသူကိုယ္​တိုင္​က လူငယ္​ဆို​ေတာ့ design​ေတြက fashionက်ၿပီး crazyျဖစ္​စရာ​ေကာင္​း​ေန​ေရာ.. Seasonableလည္​းျဖစ္​ Fashionableလည္​းျဖစ္​​ေတာ့ လူႀကီးလူငယ္​ႏွစ္​သက္​တာ မဆန္​းဘူး​ေပါ့ Mayရဲ႕"

"ဟုတ္တယ္​​ေ​​နာ္ Cherry.. ကဲ Mayတို႔​ ေျပာ​ေနတာနဲ႔ ဒီ​ေန႔အတြက္​ Young For Youthရဲ႕ လူငယ္​စတားက ဘယ္​သူဆိုတာ နား​ေထာင္​​ေနတဲ့ ပရိတ္​သတ္​ႀကီးလည္​း သိ​ေလာက္​ပါၿပီ.. အခ်ိန္​မဆြဲပဲ ပရိတ္​သတ္​​ေတြ စိတ္​ဝင္​စား​ေနမယ္​့ အ​ေၾကာင္​းအရာ​ေလး​ေတြ ​ေမးလိုက္ရေအာင္လား Cherry"

"ဟုတ္​.. ဒါဆို အခုပဲ စလိုက္​ၾကရ​ေအာင္​​ေနာ္​"
.
.
.

"မဂၤလာပါ Khun'Perth႐ွင့္"

"ဟုတ္​ကဲ့ မဂၤလာပါ"

"Young For Youthက​ေန လူငယ္​​ေတြစိတ္​ဝင္​စား​ေနတဲ့ Khun'Perthရဲ႕ အ​ေၾကာင္​း​ေလး​ေတြ ​ေမးျမန္​းခ်င္​ပါတယ္​"

"ဟုတ္​ကဲ့ ​ေမးပါဗ်"

"လူငယ္ဒီဇိုင္​နာ တစ္​​ေယာက္အ​ေနနဲ႔​ေပါ့​ေနာ္ Khun'Perthရဲ႕ fashionအ​ေပၚထားတဲ့ အျမင္​က ဘယ္​လိုမ်ားလဲ"

မိန္​းမပ်ိဳရဲ႕ ေမးခြန္​းအဆံုးမွာ Perthကမ​ေနတတ္​သလို ရယ္​သံျပဳသည္​။

"ဒီဇိုင္​နာတစ္​​ေယာက္​ဆိုတာထက္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ကလည္​း သာမန္​လူငယ္​ပါပဲ.. အဲ့​ေတာ့ လူငယ္​တစ္​​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔ fashionအ​ေပၚ ကြၽန္​​ေတာ္​့အျမင္​က ႐ိုး႐ွင္​းပါတယ္​.. ကြၽန္​​ေတာ္​မွမဟုတ္​ဘူး လူတိုင္​းလူတိုင္​း fashionနဲ႔ပတ္​သက္​ၿပီး ကိုယ္​စီအျမင္​႐ွိၾကတယ္​.. သူမတူ​ေအာင္​ ဆန္​းျပာ​း​ေနမွ တန္​ဖိုးႀကီး​ေနမွ fashionမဟုတ္ဘူး​ေလ.. ကိုယ္​ပိုင္​အျမင္​နဲ႔ ကိုယ္​နဲ႔လိုက္​ဖက္​မယ္​ထင္​တဲ့ အရာ​ေတြကို တြဲဖက္​ဝတ္​ဆင္​တတ္​တာကပဲ ကိုယ့္ရဲ႕​ ကိုယ္​ပိုင္​fashion ကိုယ္​ပိုင္​styleလို႔ ထင္ပါတယ္"

Blind DATE Where stories live. Discover now