Gözlerimi ovuşturup masamdan kalktım. İki buçuk saattir çalıştığım fiziğe biraz ara verip yatağıma uzandım.
Beynimdeki sancıyı hissedebiliyordum.
Biraz yatağımda oyalandıktan sonra kitap okumaya karar verip küçük kitaplığımın başına geçtim.
Yarıda bıraktığım kitabı elime aldım. Birkaç dakika sonra kitaba tamamen daldım.
'Kahverengi saçları omzuna kadar uzanıyordu genç kadının.
Yaşadıklarına rağmen dimdik ayaktaydı. Hayatı hala yaşamaya değer buluyordu.
Koyu gözleriyle adamın gözlerine baktı. İçinde koca yangınlar vardı.
Nefesi buram buram acı ve yalnızlık kokuyordu. Beyaz teni ve kırmızı dolgun dudakları vardı genç kadının. Dudakları çok çığlık görmüş,teni çok gözyaşlarıyla yıkanmıştı.
Adam,aşıktı sadece. Hemde hiç olmayacak kişiye. Göremiyordu genç kadını...
Burnu onun çığlıklarını hissedemiyordu...
"Nasılsın?" Dedi genç adam.
"İyiyim."
İyi değildi...'
Gözlerimi kapattım.
Gözümde kısa sürede canlandı...
Deniz...
Başımı ovuşturdum.
Kafamdaki kasırgalar yerini ağrılara bırakıyordu.Derin bir nefes aldım.
Gözlerim ister istemez Deniz'in penceresine kayıyordu.
Hastanedeki o hali gözlerimin önüne gelince kalbim sancılanmaya başladı.
Ona nasıl kıyabilmişti babası?
Oysa o kırılgandı...
O saftı. Ve en önemlisi...
O çok güzeldi. Ve bu güzellik sadece yüzünde değil,gözlerinin içinde,kalbinde,ruhunda ve bedeninin her zerresinde vardı.
..........
şey,
Sanırım Onur Deniz'e aşık olmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Başkası |Tamamlandı|
Teen FictionAcı çektiğimi bilmesine rağmen neden yardım etmedi? Çünkü kendisi de bu acının içindeydi.