Başıma ufak bir öpücük kondurdu.
"Günaydın uykucu." Göğsünden kalkıp esnediğimde havanın kararmış olduğunu farkettim.
Saat 22:43'dü.
Bir an kötü bir feryat çıktı boğazımdan.
"Saat çok geç olmuş." Dedim ve ayaklandım. O ise yayılmış beni izliyordu.
"Neden beni uyandırmadın?"
"Neden uyandırayım ki?Uyurken küçük bir çocuğa benzediğini söylemişler miydi? Dokunsam ağlayacak gibiydin." Omuz silkti.
Esnedim ve yanına tekrardan oturdum.
"Neyse,bugünün işleri bitmişti zaten. Biraz oturabiliriz."
Onur'un karnı guruldadı.
"Ben acıktım." Dedi elleriyle karnını tutarken.
Kaşlarımı kaldırdım. "Kalk o zaman yemek hazırlayalım."
önce biraz mızmızlansa da sonra yaptığı şeyi kesip ayağa kalktı. Mutfağa doğru ilerledik.
"Ne yapsak?" Biraz düşündüm. Ne yapabilirdik ki?
"Makarna." Başımı sağa-sola salladım.
"Domates çorbası?"
"Hayır."
"Pizza?" Uzun zamandır yememiştim. Onur'un ellerinden yemek güzel olacaktı.
"Bak o olur."
Güldü ve işe başladık.
Ben zeytinleri küçük küçük doğrarken o hamuru hazırladı, ve diğer işleri de bölüşerek yaptık.
Pizzayı fırına attığımızda derin bir nefes aldık ve mutfak masasına oturduk.
"Huh! Baya becerikliymişsin sen." Dedim gülerek.
"Evet,ideal damat." Dedi ve saçını eliyle düzeltti.İdeal damat...
İdeal...
Damat...
İdeal...
Kıkırdadım. Onunla evli olsaydık...
Tamam tamam, bunu düşünmeyi sonraya saklamalıydım.
Biraz sonra fırını kapatmış,içindeki pizza tepsisini çıkarmıştık. Onur pizzaları ustaca keserken bende ikimize özel tabaklar çıkarmıştım. Kolaları da iki bardağa bölüştürdükten sonra masaya geçiş yapmıştık.
Zamanımızı yemek yiyerek geçiriyorduk.
**********
Ağzına koca bir dilimi sığdırmaya çalışıyordu.
Bu haline gülerken koladan bir yudum aldım.
O da bana bakıp gülümsedi. Ve ağızında tıkışan pizza lokmalarını çiğnedi. Hepsini yuttuktan sonra üzerine kolasını içti.
Her şey bittikten sonra birlikte bulaşıkları yıkadık ve derin bir nefes aldık.
Mutfağın camına yaslandım ve onun tezgahı silişini izledim. İşi bittikten sonra ellerini sırtına koydu ve bana gülümseyerek yaklaştı. Elleriyle belimi sımsıkı sardı ve dudakları dudaklarımı buldu.
Ve bende ellerimi boynuna sarıp bu anın tadını çıkardım.
..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Başkası |Tamamlandı|
Teen FictionAcı çektiğimi bilmesine rağmen neden yardım etmedi? Çünkü kendisi de bu acının içindeydi.