84

1.1K 54 15
                                    

Birlikte kalabalığa doğru ilerledik ve kalabalıkta kaybolduğumuzda ellerimizi birleştirip bu neşeli şarkının eşliğinde dans etmeye başladık.
Elleri sırtımda geziniyor,anlını anlıma yaslayıp kahkaha atıyordu.
Kimsenin bu gürültüde duyamayacağı kahkahalar...
Gülüşü benide güldürüyor, tüm gerçeklerden sıyrılıp ona dalıyordum. Delice zıplıyor,delice kahkaha atıyor, birbirimizle mutlu oluyorduk.
Bu mutluluk uzun sürmezdi...
**********
-Melike-

Onları öylece izleyemem, onları öylece izleyemem...
Gözlerimi zorda olsa onlardan aldım. Onur bu kadar çabuk mu unutabilmişti beni?
En ufak birşeyde bu kadar çabucak bitmemeliydi...
**********

'O arıyor...'
Gülümsemem uzun sürmedi. Telefonu elime alıp aramayı cevapladım.
"Günaydın."
Dünyanın en güzel sesiydi. Bir melodiden farksızdı. Her kelime bir şarkının sözleri gibi dökülüyordu dudaklarının arasından.
Nedenini bilmeden gözlerim doluvermişti. Çok mu fazla duygusaldım?
"Günaydın."
"Nasılsın sevgilim?"
Mırıltılı sesi kulaklarıma dolduğunda kalbim tekrardan hızlandı. Bu çok güzel bir histi...
Sevdiğin kişinin seni sevmesi...
Sevildiğini bilmen...
Sevdiğin kadar sevilmen...
"İyiyim,yeni uyandım. Sen?"
"İyiyim bende,kahvaltı hazırladım. Gelmek ister misin?"
"O-olur. Gelebilirim."
"Bekliyorum."
Telefonu kapatıp yatağımdan fırladım. Banyoya doğru koşup sıcak bir duş aldım. Ve ardından kıyafetlerimi üzerime geçirdim.
Saçlarımı taradım ve anahtarımı ve telefonumu yanıma alıp kapıyı arkamdan örttüm. Hızla merdivenlerden indim.
Yaklaşık 1 haftadır sevgiliydik. Ama onu her görüşümde yine aynı şeyleri hissediyordum. Eskiden onu izleyerek geçiyordu tüm günüm. Şimdiyse dolu doluydu. Gerçekleri bile unutuyordum bazen.
Çok iyi geliyordu bana.
Onun bir sihri vardı, bana zamanı unutturuyordu. Beni zamanda kaybediyordu,zamanda kayboluyordum.
...........
Merhaba!
Biliyoruuum baya kötü bir bölüm. Ama malesef ilhamilerim bu aralar uğramıyorlar. :(
Birkaç yorum yapıp beni gaza getirebilirsiniz hayalet okurlarım:)
Kendinize iyi bakın
🌙

Bir Başkası |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin