.13.

2.7K 114 66
                                    

· · ·

"Ben geldiim" diyerek içeri girdi Saffan. Başımı bilgisayardan kaldırdım.

"Hoş geldin" dedim gülümseyerek. Gülümsedi ve masasına geçti. "Erken geldin?" dediğimde yüzü düştü ve homurdandı. İçimden sırıtsamda yüzüme yansıtmıyordum.

"Bu kız beni yataktan çıkarmayı huy edindi" dediğinde güldüm. "Gülme!"

"Sevdim ben bu kızı"

"Al senin olsun" dediğinde güldüm ve uzatmayarak önümdeki işe döndüm.

Bir süre sonra başımı kaldırdığımda Saffan'ın bana baktığını gördüm. Ama normal bir bakış değildi bu. Sanki bir şey arıyormuş gibi, dikkatlice bakıyordu.

"Neden öyle bakıyorsun?" dedim ama beni duymamış gibi duruyordu. Kısa bir süre sonra uykudan uyanır gibi sıçradı. "Saffan iyi misin?" dedim ayağa kalkıp yanına giderken. Yanına vardığımda sandalyesinin yanına çömeldim ve ellerimi dizlerine koydum. "Saffan'ım?"

"İyiyim bir şey düşünürken dalmışım" dediğinde rahat bir nefes aldım.

"Bir an korktum" diyip gülümsedim. "Ne düşünüyordun o kadar dikkatli?"

"Önemli birşey değil" dedi.

"Peki, ama söylemek istersen dinlerim" dediğimde gülümsedi. Dizlerinin üzerindeki ellerimi tuttu.

"Emin ol söyleyeceğim ilk kişi sen olacaksın. Ama dediğim gibi şuanlık önemli bir şey değil. Hadi iş başına" dediğinde ayağa kalktım ve asker selamı verdim.

"Baş üstüne reisim" diyerek masama döndüm. O ise arkamdan gülüyordu. Bir süre sonra ikimiz de işlerimize dönmüştük.

"Size mama getirdim!" diye içeri giren Alya sağ olsun korkuyla sıçradım. Onu görünce aklıma Kaner abi geldi. Saate baktığımda daha gelmelerine iki saat olduğunu gördüm.

"Allah razı olsun bacısı" dedi Saffan. Ben ise Alya'ya sinirle bakmakla meşguldüm.

"Al bakalım bu senin" diyerek Saffan'a elindeki poşetin birini verdi. Diğeri ile bana doğru gelmeye başladı. Yüz ifademi görünce konuştu. "Ne bakıyorsun öyle?"

"Çok merak ediyorum acaba yine ne yumutladın abine benim hakkımda?!" dediğimde alt dudağını ısırdı. Gözleri Saffan'ı görmek istercesine arkaya kaydı. "Açıklama?" sinirle dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Sonra konuşsak?" dedi kısık sesi ile.

"Ne kadar sonra?" dedim tek kaşımı kaldıradak.

"Daha az sinirli oldun bir zaman mesela"

"İyi" diyip önüme döndüm. Poşeti masanın kenarına koydu ve gitti.

"Yemek molasına ne dersin?" dedi Saffan bana bakarak. Derin bir nefes aldım ve başımı salladım.

Poşeti elime alıp ayağa kalktığımda o da yanıma gelmişti. Beraber arka tarafa geçtik. Masaya karşılıklı oturduğumuzda poşeti açıp içindekileri çıkardım.

"Konuştun mu Kaner abi ile ne demiş Alya?"

"İşi varmış pek konuşamadık. Bugün konuşucağız" dedim sonra abimle yengemin geleceğini bilmesi gerektiğini düşündüm. "Bugün geliyorlarda"

"Gerçekten mi?"

"Evet iki saat sonra gelecekler almaya gideriz değil mi?"

"Tabii ki gideriz. Ne kadar kalacaklarmış?"

Aşk Santimetrelere Bakmaz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin