Bu bölüm fazlaca uzun ve bol şarkılı. Biraz müzikal tadında oldu ama ben bu bölümü kitabın en başından beri düşünüyordum. Bölüm toplam 2500 küsür kelime. Sanırım wttpd hayatım boyunca yazdığım en uzun bölüm bu oldu.
ayperi1215 Kader'im bu şarkılardan biri sana. Sen o şarkıyı görünce anlayacaksın 😉
Medyadaki harikalar harikası şarkıyı Kabira söylemeye başlayınca açarsınız.
· · ·
"Bugün karaokeye gidelim mi?" diye sordu Alya.
"Olabilir" diye atıldı Eren.
"Bana uyar" diyerek onları onayladı Aslı.
"Bana da uyar" diyen İltan ile gözler bir şey söylememiz için Saffan ile bana dönmüştü.
"Saffan da şarkı söyleyecekse neden olmasın?" diyip Karanlığıma çevirdim gözlerimi.
"Peki madem" dedi. Alya sevinçle el çırptı.
"Hadi gidelim" dedim.
"Bekle bizi Filinta şarkılarımızla inleyeceksin!" dedi Alya elini havaya kaldırıp yumruk yaparak.
· · ·
"İlk kim söyleyecek?" diye sordu Eren.
"Sen söyle Kabira" dedi Alya.
"Evet sen söyle" diyerek onu onayladı Aslı. Masadaki tüm gözler bana döndü.
"O zaman eğlence başlasın" dedim ayağa kalkarken. Pistin yanında bilgisayardan şarkıyı ayarlayan kişinin yanına gittim. Ve pistteki kızın şarkısını bitirmesini bekledim. Şarkı bittiğinde adama döndüm.
"Barış Manço - Kara Sevda" diyip piste çıktım. Kız pistten inmeden mikrofonu bana verdi ve pistten indi. Şarkı başladığı gibi temposuna uydum. Sözleri başladığında Saffan'a bakarak söylemeye başladım.
"Nasıl anlatsam bilemiyorum, içim içime sığmıyor
O deli dolu neşe dolu kişi ben değilim sanki (sanki, sanki)
Dışarısı buz gibi, lapa lapa kar var, benim içim yanıyor
Eksi kırk derece soğuk suda yüzerim bile inan ki (inan ki, inan ki)'Kara sevda'; kara sevda, dedikleri daha ne olabilir ki?
Kara sevda, kara sevda, seni benden kim ayırabilir ki?
'Çocukça bir aşk.' deyip de geçme, sakın gülme halime
Nasıl olduğunu anlayamadım ama seviyorum seni delicesine" göz yaşlarım usul usul akmaya başlamıştı. Buna nazaran sesimde bir bozulma olmamıştı. 'seni ben kim ayırabilir ki' kısmında önce Saffan'ı sonra kendimi gösteriyordum."Kara sevdaaa
Nasıl anlatsam bilemiyorum, gözlerim kararıyor
Tepe taklak oldu Dünya tersine sanki (sanki, sanki)
Bütün aşıklar el ele, kol kola, cıvıl cıvıl geziyor
Bense Nuh'un gemisinde tek başıma gibi inan ki (inan ki, inan ki)" bu şarkıda ağlayan ilk ve tek kişi olma şerefini gururla taşıyor, göz yaşlarıma inat gülerek şarkıyı söylüyordum." 'Kara sevda'; kara sevda, dedikleri daha ne olabilir ki?
Kara sevda, kara sevda, seni bende kim ayırabilir ki?
'Çocukça bir aşk.' deyip de geçme, sakın gülme halime
Nasıl olduğunu anlayamadım ama seviyorum seni delicesine" gerçektende nasıl olduğunu anlayamamıştım."Kara sevdaaa
'Kara sevda'; kara sevda, dedikleri daha ne olabilir ki?
Kara sevda, kara sevda, seni benden kim ayırabilir ki?
'Çocukça bir aşk.' deyip de geçme, sakın gülme halime
Nasıl olduğunu anlayamadım ama seviyorum seni delicesine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Santimetrelere Bakmaz ✓
Novela Juvenil* 'Aşk Santimetrelere Bakmaz' isimli ilk kitap * ---- ARGO İÇERİR. KÜFÜR İÇEREBİLİR. RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN. ---- Altı yıl gizliden gizliye sevmek için çok mu uzun? Altı yıl boyunca ona duygularını açmadım, açamadım. O beni kardeşi gibi görürk...