.49.

1.5K 71 28
                                    

· · ·

Gece ayrı, kar ayrı huzur kaynağıydı benim için hele ikisi bir aradaysa o gece balkonda saat dörde beşe kadar oturur manzarayı izlerdim. İçim o gece huzurla dolar taşardı. Ertesi güne olduğundan daha fazla mutlu ve enerjik uyanırdım, çok az uyumama rağmen hem de.

Yine balkona çıkmış manzarayı izliyordum. Beyaza bürünmüş şehrin gece mavisi ile birleşiminin verdiği huzur tarif edilemezdi. Elimdeki telefon titrediğinde ekranı kendime çevirip kimin aradığına baktım. Sonuçta saat gecenin ikisiydi.

Karanlığım arıyor...

Şaşkınca kaşlarım havalandı. Uyumamış mıydı? Uykuya bu denli düşkün birisinin bu saatte ayakta olması garip bir durumdu. Telefonu hemen açıp kulağıma koydum.

"Uyumadın mı Karanlığım?" dedim açar açmaz.

"Uyuyamadım Gecem ya" diye sızlandı. "Bir tane şarkı söylesen de uyusam diyecektim" dediğinde gülümsedim. "Tabii müsaitsen"

"Tabii ki müsaitim" dedim odama geçip balkonun kapısını kaparken. "İstek şarkı var mı beyefendi?"

"Şarkı yok da şarkıcı var. Bir Arijit Singh alsak senden hiç fena olmaz" dedi.

"Yani Arijit'in en sevdiğim şarkısı Haareya ama o da hareketli bir şarkı olduğu için uyuyamazsın. O zaman... Tum hi ho'ya ne dersin?"

"Sen söyle yeter, ne olursa olsun derim" dediğinde gülümseyip ne zaman açık bıraktığımı bilmediğim laptoptan şarkının fon müziğini -ya da karaoke halini artık siz ne diyorsanız işte- açtım.

Hum tere bin ab reh nahi sakte
(Ben sen olmadan yaşayamam artık)
Tere bina kya wajood mera
(Sensiz ben bir hiçim)

Tujh se juda agar ho jayenge
(Senden ayrılmak zorunda kalırsam)
Toh khud se hi ho jayenge juda
(O zaman kendimi kaybederim)

Kyunki tum hi ho
(Çünkü sensin)
Ab tum hi ho
(Artık sensin)
Zindagi ab tum hi ho
(Hayatım artık sensin)
Chain bhi mera dard bhi
(Huzurum da derdim de)
Meri aashiqui ab tum hi ho
(Benim aşkım artık sensin)

Şarkının sonuna doğru sesim titremeye başlamıştı. Sözlerinin anlamını bilip, hissetmek hatta yaşamaktı benim ki. Söylemek isteyip söyleyemediklerimdi bunlar. Hislerim uğruna arkadaşlığımızı yıkamadığımdandı bu halim. İstesem söylerdim pek ala. Ama sırf kendi hislerim uğruna bu güzel dostluğumuzu bozamazdım. Bu bencillik olurdu. Benim yüzümden üzülmemeliydi.

Şarkıyı bitirdiğimde iç çektim. Saffan'ın sesi gelmiyordu. Uyuyup uyumadığımdan emin olamamıştım.

"Saffan'ım? Uyudun mu?" dedim kısık bir sesle. Uyumamışsa zaten duyardı. Uyumuşsa da uyanmazdı böylece. Bir süre bekledim ama cevap gelmedi. "Zindagi ab tum hi ho" dedim gözlerimi kapatarak. "Tere bina kya wajood mera" dedim. Kapatmak üzereyken kısık, çok kısık bir ses duydum. Duyduğumdan bile emin değildim. Belki de duymak istemişimdir bilemiyorum.

Aşk Santimetrelere Bakmaz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin