.45.

1.7K 79 57
                                    

· · ·

"Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya, o hesap işte"

"Derken?"

"Boş ver ya" dedim. Anlayıp anlamazlıktan gelmesi konuyu kapatmamı kolaylaştırmıştı. "Sen hala söylemeyecek misin kimi sevdiğini?"

"Zamanı var" dedi. "Ama merak etme az kaldı"

"Anonim ne oldu?" mimiklerime felç girmiş gibiydi kıpırdatamıyordum.

"Konuşmuyoruz biliyorsun"

"Mesaj atmadı mı hiç?" diye sorduğumda başını iki yana salladı. "Kim olduğunu buldun mu peki?"

"Buldum, Begüm'müş"

"Dalga geçme" dedim göz devirerek.

"Sevdiğim kızın adını neden söylemiyorum biliyor musun?" diye sordu.

"Niye?" dedim ifadesizce.

"Öldürme diye" dediğinde derin bir nefes verdim.

"Gidip yatsam iyi olacak" diyerek ayağa kalktım. O ise beni geri koltuğa çekti.

"Hiçbir yere gitmiyorsun. Saat daha on iki ve sen ikiden önce uyumazsın"

"Uykum gelmiş olamaz mı?" diye sorduğumda sesli bir nefes verdi.

"Kabira neden geri çekiyorsun kendini benden?"

"Bilmem? Belki de birileri verdiği sözü tutmamıştır!" dedim ima ile.

"Kabira ben verdiğim her sözün arkasındayım" dedi. "Birini seviyor olmam seni rahatsız ediyor biliyorum. Çünkü senin birini sevmen de beni rahatsız ederdi. Ki bunu zaten önceden gördük. Büyük bir kavga etmiştik. Ama ben daha fazla aramızın açılmasına müsade etmem. Anlıyor musun? Seni kaybetmeyi göze alamam. Benden bıktıysan açıkça söyle. Seni sıktıysam, bıktırdıysam, kırdıysam söyle. Ama asla beni geride bırakma" sözleri bittiğinde benden bir şey söylememi bekledi. İç çektim.

"Daha fazla dayanamayacağım Saffan" dedim ve ayağa kalktım. Sonra elimi uzattım. Hiç düşünmeden elimi tutup kalktı. Kapıya yöneldim. Ayakkabılarımızı giyip apartmandan çıktık. Merdivenlere oturduğumda yanıma oturdu.

"Neden çıktık evden?"

"Uyuyorlar. Daha fazla rahatsız olmasınlar" dedim.

Bir süre sessizce oturduk orada. Biliyorudum, konuşmamı bekliyordu ama ben içimde büyük bir savaş veriyordum. Söyleyecek miydim, söylemeyecek miydim? Sonunda savaşın galibi belli oldu.

"Evet birini sevmen beni rahatsız ediyor. Bunu inkar etmeyeceğim. Ne denli kıskanç olduğumu biliyorsun zaten. Ama onu gerçekten seviyorsan yapacak bir şeyim yok"

"Onu seviyorum" dedi sadece.

"Evlenir misin peki?" diye sordum içim yana yana.

"Kırdım onu, hem de çok kırdım. Onu tekrar gülümsetmek için her şeyi yaparım. Onunla evlenmemi isterse evlenirim" dediğinde iç çektim. Gözümden bir damla yaş yuvarlandığında o görmeden sildim.

Aşk Santimetrelere Bakmaz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin