.54.

1.6K 61 37
                                    

Alın size bir bölüm daha! 😂
Elim ayağım durmuyor neydim ahan?!
Hade okuyun bakalım.

· · ·

"Bir kere de kavga etmeyin be!" diyen Aslı'ya döndüm.

"Ne yapmamızı arzu edersiniz Aşçı Hanım?" dedim dalga geçercesine. Göz devirip elindeki kahveyi uzatarak konuştu.

"Kahveni iç ve sus"

"Kes tamam" diyerek uzattığı kahveyi aldım. Kendilerine de çay almışlardı.

"Benim işe gitmem gerek. Akşama yine uğrarım" dedi Aslı çayını bitirdiğinde. "Ben gelene kadar ölme Safo"

"Seni kayınbiradersiz bırakır mıyım?" dedi Saffan sırıtarak. Bunun üzerine ben de bıyık altından sırıtmıştım.

"Ay ay evlendik de sen de kayınbiraderim oldun öyle mi?" dedi Aslı yüzünü buruşturarak.

"Niye öyle diyorsun ki? Eninde sonunda evlenmeyecek miyiz?" dedi İltan. Aslı boğazını temizleyip ayağa kalktı.

"Ben artık gitmeliyim" diyerek odadan çıktı.

"Ne oldu şimdi be?" dedi İltan şaşkınca.

"Neyini anlamadın kız utandı ve kaçtı" dedi Saffan gülerek.

"Aynen öyle" dedim. "Burada sizin düğününüzde ben kız tarafı mı olacağım erkek tarafı mı?"

"Erkek tarafı olacaksın" dedi Saffan net bir sesle.

"Neden?"

"Nedeni mi var?! Ablamsın sen benim" dedi İltan.

"O da var tabii" dedi Saffan.

"Başka ne var ki?" dedim tek kaşımı kaldırarak Saffan'a bakarken.

"Anlaşılan Saffan Bey'in farklı bir sebebi daha var" diyen İltan'a göz ucuyla bakıp Saffan'a geri çevirdim gözlerimi.

"Eh onu da o zaman söylerim" dedi.

"Cık" dedim. "Bu beyefendi bu aralar çok şey gizliyor"

"Zamanı geldiğinde öğrenirsiniz"

"Hmm ben anladım gibi" dedi İltan.

"Mümkünse anlama. Ya da çeneni kapalı tut" dedi Saffan. İnsan ağzı kapalı oflayabiliyormuş. Bunu az önce deneyimledim.

"Neyse ne. Çayını bitirdiysen ikiniz de uyuyorsunuz, hayde!" dedim ellerimi çırparak.

"Sen de" diyen Saffan'ı onayladı İltan.

"Aynen öyle"

"Uyumayı seviyormuşum gibi" diyerek göz devirdim. "Uyumayı sevmiyorum zaten. Ayrıca gündüzleri uyuyamadığımı biliyorsunuz. Ne diye üsteliyorsunuz anlamıyorum"

"Bu kız hep böyle inatçıydı değil mi?" dedi İltan Saffan'a hitaben.

"Aynen öyle" dedi Saffan bana bakarak.

"Peki biz bu kızı nasıl dize getiriyorduk?" diye sorduğunda Saffan başını ona çevirdi.

"Bu nokta da duymak istediğini mi söylemeliyim yoksa gerçeği mi?"

"Duymak istediğimi ikimiz de biliyoruz sen gerçeği söyle bakalım" dedi İltan.

"Biz bu kızı hiç dize getiremedik. Aksine hep o bizi dize getirdi" dediğinde sırıttım.

Aşk Santimetrelere Bakmaz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin